Reakcia na: david1 #225279:
ak spravne chapem tvoj myslienkovy pochod obnovy starej stanice, tak tym by si dosiahol akurat tak obsluzenie na trat 110, kde prave jej kapacita je limitujucim faktorom k tomu aby si mohol otocit hustejsiu dopravu z trati 120 a 130 az v DNV (alebo niekde dalej)...a zrovna tunely ktore su na zhlavi smer lamac su tym naproblematickejsim bodom...
810zssk
2. Rozsirovat ani jednu z danych ulic nechcem.
3. Ja niekde tvrdim ze ma? Lenze podobny problem ma aj Trnavske myto, takze nic nevyriesis, len vyhodis (v lepsiom pripade) par milionov von oknom. Ako som napisal, MHD na Hlavnu stanicu sa dalej da posilnovat. Narazovy dopyt je z podstaty veci problemom uplne kdekolvek - toto sa najlepsie vyriesi tym ze sa zrusi existujuci stav kedy vsetky vlaky idu naraz a tiez tym, ze namiesto 58-voznoveho vlaku raz za 2 hodiny budeme vozit kratsie vlaky kazdu hodinu.