Reakcia na: no.ev.di. #168076:
To hej mas pravdu ale to priamo s MHD nesuvisi, to je jasne ze stale dajaky iny tam pridu a parkuju a tak, ale myslim ze s tou preferenciou MHD je to u nas dost scifi lebo tu skoro nikde nemas preferenciu elektriciek.Co by spravit mohli ale vylucit auta uplne ako pisal Ivan3 je tiez nespravne.

Mike
Tú zastávku na Radlinského a problém s 94, neviem, ale nedozvedel si sa to náhodou od niekoho tuto z fóra? alebo z diskusie k článku na sme? Lebo ak toto oficiálne povedal niekto z DPB, môže byť, ale to je zriedkavý prípad.
Ten (tušim) plk. Lechner je aj zo skúsenosti celkom prístupný, ale neviem aká je na KDI hierarchia a org. štrkutúra. S veľa vecami on súhlasí, ale "dopr. inžinier" - teda policajt zodpovedajúci za patričný obvod s tým nesúhlasí atak sa to neschváli... teda že nie je tam klasický vzťah nadriadený (šéf)- podriadený.
De iure máme proste stav, že každá jedna znema dopravného značenia, ako aj úpravy signálnych plánov CSS prechádzajú operatívnou komisiou, kde to musí pečiatkou odsúhlasiť pracovník magistrátu aj policajt. Obe pečiatky sú nutné a sú rovnocenné.
Pre priemerného "dopravnbého inžiniera" z radov polície sú rovnocenní 1 auto = 1bus = 1 el. súprava, ale = 0 bicykel = 0 chodec... (posledné dve zložky cestnej premávky sa v princípe neakceptujú)
V názore na prácu dopravnej komisie sa v princípe zhodneme. Ja mám dojem, že jej súčasný šéf Uhler (aj keď má veľké plus u mňažesa zapája do diskusií na sme a ba novinách) sa ju snaží posunúť do úplne inej pozície (dôvody nech si hľadá každý sám), než aké jej logicky prináležia.
Projektovanie dopravného značenia na súčasných mestských komunikáciách majú v kompetencií jedine dvaja (možno traja) ľudia na magistráte (ale oni majú toho na starosti ešte oveľa viac, preto saveľa vecí deje na základe podnetov od ľudí), konkrétne to pri nájazde na most apollo z Petržalky skús napísať ako podnet na odp@bratislava.sk, podľa mňa je to dobrý nápad...