Reakcia na: kecho #168065:
čo sa týka Radlinského, tak po tom treba ísť dôsledne a trvať na tom, zrušiť to somárske zastavovanie pred ÚPSVaR a vybudovať párové zastávky Floriánske nám. a STU. STU mám na mysli tú zastávku spraviť párovú ako dnes stoja L5, 9 a 13, t.j zrušiť zastávku STU pre L2, 3, 8 a 13 a mierne posunúť smerom k NBS zastávku Žilinská, čo sa bude riešiť pri rekonštrukcií Štefanovičovej ulice.S tým nápadom na senzorový semafor som prišiel ja a ešte mám jedne nápad čo sa týka premávky L31/39, aby sa dalo dobre prestupovať na hrane na električky, tak nemohli by L31 a 39 ísť križovatky pri NBS smerom po I. Karvaša okolo Blumentálu a zastavovať na novej zastávke Floriánske nám., tak ako by zastavovali električky na zastávke Floriánske nám. v novej polohe?

Mike
Čo sa týka preferencie, áno z veľkej časti je to o tom že niečo nedokážeme. A keď sa nájde niekto kto to dokáže, tak toľko mu nikto zmagistrátu ani dpb nezaplatí (programátor ktorý sa vyzná v doprave).
Iná vec je, že tu sa systematicky preferencia nikdy nerobila, ale čiastočne politici (nebudem menovať napr. námestníci pre dopravu) aby zalepili ľudom ústa a čiastočne absolútne nekvalifikovaní novinári veľa zrealizovaných projektov označovali, že tam je/bude aj preferencia električiek, hoci sa s tým v skutočnosti neuvažovalo.
Ďalej aj keď tu boli nejaké možnosti niečo vylepšiť v prospech električiek, von sa to nedostalo, lebo sa niekto zľakol (hlavne policajti), že aké veľké kolóny áut tam budú! (v kolóne uviaznú aj autobusy DPB!)a pre policajta sú podľa zákona všetci účastníci premávky rovnocenní (1 električková súprava = 1 IGK, to zn. 30 IGK je oveľa viacako 1 el. súprava a teda oni majú mať prednosť).
No a teraz mesto a dpb po predchádzajúcich skúsenostiach ide čerpať eurofondy na nejaký povedzme experiment, ktorý riešia iní ľudia a iným spôsobom, akurát výsledok má byť skrátenie priemerného zdržania el. na vytipovaných križovatkách s CSS.
Možno ani tu to nevýjde a možno tie eurofondy nakoniec budeme vracať.
Ale k Tvojej pôvodnej myšlienke: čo do riadenia križovatiek CSS, čo do usporiadania pruhov, frekvencie el., záťaží IGK a ďalších faktorov, je úplne iná Karloveská radiála a Račianska radiála a iná je Vajnorská Radiála..