Reakcia na: tbus #65773:
u nás je to nutné..ja určite radšej strpím nástup cez predné dvere,akoby som mal síce pohodlnejší nástup,ale o to horšiu cestu plnú smradu,hluku a špiny.Skôr by som bol za to aby sa to otváranie len predných dverí viac dodržiavalo,lebo nemá zmysel ak prvý vodič otvorí len predné,kakaovníci počkajú 5 minút a ďalší autobus otvorí všetky a už sa vezú.Neraz som bol toho svedkom ? k T3 MOD- je škoda že má také problémy, a do jazdy asi nezasiahne ale škoda bola že sa neupravovali T3-ky aspoň takto ako je 337 alebo 361 (tam je už hanba že druhý vozeň 414 nie je ako prvý) keby všetky T3 boli takéto tak hneď by to bolo o čosi lepšie ,teraz chápem že nie sú peniaze,ale v minulosti snáď boli
Tatranka
Ešte dačo staršie/rok 2002/:
....nieco k tej nasej T3MOD. Tesil som sa na cvicnu jazdu s nou ale dobry pocit z toho nemam. o niektorých nedostatkoch som vedel ale kolko sa ich este objavilo? Mozno o nich viete,no napisem tym,ktorí v nej sediet nemozu. Napr.:otvaranie dveri červeným-zatváranie zeleným,to je logika! tlačítka su umiestnené pod sebou a nie ako je vodič zvyknutý z T6,KT vedľa seba. Výhľad z kabíny veškerý-žádný, pri odbočovaní vľavo máte vedľa seba stlpik okna a veľké ľavé zrkadlo,takže je potrebné zohnúť hlavu ku riadniku a pozerať cez medzery. Pohľad vpravo detto. Výhľad na dvere asi taký,že pozeráte cez sklo ľ.krídla 1.dverí a v zrkadle vidíte na voz cez škáru medzi otvorenými krídlami dverí a skriňou voza,čo je cca 10cm. pri zatváraní už nie je šanca vidieť,nakoľko krídlo 1.dverí zakrýva zrkadlo. Tých nedostatkov je veľa,mohol by som písať ešte hodinu ale nemám čas. ešte malú kuriozitku z cvičnej jazdy. V smyčke pri št.TU som dal páku do polohy 0 a voz zacal utržkovito pridávať a smyčkou prešiel de facto sám.
?