Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tiež sa chcem poďakovať za rannú 24 minútovku na 18. 6:31 je na TUKE skoro 🙂 6:55 je ideálne ale ide iba 1 krátky spoj 🙂 Plus bus chodí k Novej nemocnici takže sa pridali aj MEDICI z Ťahanoviec a podotýkam že 7:19 z Madridskej sa nedá stíhať do škôl na pol 8 a o krátkom buse ani nehovorím.
Reakcia na: tbus #65750:
Tak isto naraz chodia aj vecer, dakto si dal fakt namahu pri robeni grafikonu...okrem toho namiesto rezimu prazdniny mohli byt dni bez vyucovania TUKE, kedze tam nieco ako jarne prazdniny neexistuje...
Chcem sa poďakovyť vynálezcovi prázdninovej polhodinovky na Watsonovej. 12 aj 55 naraz a potom pol hodiny nič. ? ? V podstate tam je v pracovné dni rovnaký polhodinový interval ako cez víkend... ale hlavne že sme ušetrili
Písalo sa tu asi pred mesiacom či dvoma, že sem príde kontrola koľajovej dopravy či niečoho podobného 🙂 Som sa chcel opýtať, či sú známe už nejaké výsledky resp. ako tá kontrola dopadla 🙂
keď tak prezerám ostatné fotoupdaty z dopravne civilizovanejšieho sveta, tak mi je až do plaču, v akej zaostalej krajine žijeme.
Takéto upozornenie pre vodičov by sa hodilo na Letnú: http://imhd.sk/ke/galeria-media/update/5544/zaujimavosti-zo-salzburgu-14-2-2012.html?#77759-Zretelne-vyobrazenie-nadchadzajuceho-si-trolejbusu.
Reakcia na: 381+383 #65731:
... viem, že ma to už v podstate nemusí zaujímať ... ale jedno viem absolútne isto = dispoziční vodiči v KE neboli z dôvodu tlaku odborov. Systém dispozičných zamestnancov totiž bez problémov funguje aj v iných pracovných oboroch a čo ma v poslednom čase aj osobne potešilo, tak tento systém prevzala aj AD v DPB ako osvedčený z Košíc. Isto všetko má svoje výhody a nevýhody ale treba si uvedomiť to podstatné a to, že tento systém dispozičných vodičov do značnej miery napomáha k dodržiavaniu typovosti a kapacitnosti vozidiel na jednotlivých linkách. Migrácia vodičov na jednotlivých autobusov je len do výšky absenciií vodičov, čo v podstate činí číslo okolo 19 %. V prípade pridelenia všetkých vodičov do tabuliek sa obávam, že migrovanie vodičov na jednotlivých vozidlách za predpokladu dodržania typovosti a kapacitnosti bude oveľa väčšie ... alebo nebude dodržaná požadovaná typovosť a kapacitnosť vypravených vozidiel na linkách??? Odpoveď prinesie život sám a ja osobne držím všetky palce organizátorom zmien (ako som sa tu dočítal) od 1.4.2012 aby im to vyšlo hlavne k spokojnosti vodičov (lebo ti si to zaslúžia) a technikom, aby sa im autobusíky nekazili ... MKv.
Reakcia na: Jack37 #65745:
No neviem,ja s DPMK nemám nič,takže nemôžem hodnotiť,čo môžu.
V časoch skúšok sa podarilo dosť vecí odstrániť,až na to brzdenie/a to je závažná vec,musíš "zaflekovať", a ono si to pozvoľna brzdí... ?...alebo nebrzdí vôbec! /.Práve kôli tomu mala tuším pri Amfiku zrážku s autom a to bol asi posledný klinec do rakvy.Dubnica sa k tomu postupne začala stavať laxne/technici sa síce snažili,ale.../ a zrejme po uplynutí záruky sa na to vyflákli celkom.Myslím,že výrobca nezvládol vývoj alebo to,z mne neznámych dôvodov, nedotiahli dokonca,nemali žiadne skúsenosti,skrátka to v praxi nevyšlo.
Reakcia na: Tatranka #65743:
Nikto v DP sa na to nemôže pozrieť? Viem že ešte má nejaké nedostatky, ale dokázala s nimi jazdiť aj v minulosti.
Dúfam že prerobenie na odpor by bola úplne posledná možnosť, ak by nasledoval už len odpis.
-1 úspora a zbytočné vymenenie výzbroje ?
Reakcia na: solac3903 #65740:
No ved hej, ale to, že sa niekde v kolonke v Exceli v DP zmeni z dispozičneho na "turnusoveho" jeho spravanie k vozom velmi neovplyvni
Reakcia na: Citelis Maniak #65741:
T3 MOD je fiasko.Občas "zabudla" brzdiť a tento problém výrobca výzbroje nebol schopný a ochotný vyriešiť/čo možno očakávať od firmy,kt.nemala referencie.../.V Blave do ich MODky nakoniec namontovali výzbroj od renomovanej firmy a jazdia/teda predpokladám/.My nemáme prachy,tak stojíme.Už tu prebehli nejaké informačné šumy o prestavbe na odporovú klasiku/fujtajbl/.Zrejme to skončí odpisom a potom šrot alebo na prevod muzeálny exponát?
Reakcia na: Citelis Maniak #65741:
Má nejaké problémy s výzbrojov.
ja som sa len chcel opýtať, že prečo nie je zaradená do prevádzky T3 MODka??? ?
Reakcia na: Peter55 #65737:
Od 1.4. už nebudú dispozičný. To že niekedy nebude robiť 4 dni na svojom ale len 3 neznamená, že je dispozičný.
Reakcia na: Peter55 #65737:
tak to čo si povedal ?? tak ako si myslím že min50% vodičov dispozičných sa bude starať keď bude na tom každý deň ale kď dnes robí na jednom a zajtra vie že bude mať zase iný tak si povie načo ja sa mám starať o voz keď zajtra mám iný nech sa starajú gazdovia ne... tak to chodí no len treba poznať prácu vodiča a nie len kritizovať ja hovorím že keď vozy budu pridelené a vodiči tiež tak aj vozy budú lepšie tak ako to bolo 10 rokov dozdau 70% vozov stalo za toteraz 20%
Reakcia na: Peter55 #65737:
Voz sa bude stále ničiť ak sním nerobi jeho partia (česť výnimkam ktorý šetria aj cudzi voz ale sú aj taky ktorý nemajú záujem ani o ten svoj)
Reakcia na: solac3903 #65733:
Ak tomu dobre chapem tak od 1.4 budu aj dispozičny vodiči v tabulkach so "svojim" vozom, takže myslim, že bude jedno či voz niči vodič z turnusu alebo vodič z turnusu ktory bol donedavna dispozičny, takže v konečnom dôsledku efekt rovnaky čo sa tyka tejto veci.
Čakal som ze to spomenies ale pohoda...bavíme sa v košickej sekcii o košických busoch tak tu nebudem pliect bratislavu...tam sú tiež niektore medaky horšie ako ikarusi ...spokojný
Reakcia na: franko5240 #65734:
To sa môže stať v hociktorom podniku nie len košickom ?
Ja som písal ze je smutné sa pozerať na tie špinavé a trieskace autobusi za čo môže aj to ze vozy behajú s ruky do ruky...neriešil som čo bude ....niesom pesimista len ako dlho vám vydrží ten systém kým nepríde ďalší človek ktorý to zase pomeni podľa svojich snov ...
Reakcia na: 381+383 #65731:
Presne tak, každý tu bojuje za zmeny a zrušenie dispozičných vozov a vodičov a odrazu keď má prísť tá zmena tak je zlá a všetci ju odsudzujú ešte ju ani nevideli a ani o nej nepočuli poriadne iba zo zdrojov JPP. Podľa mňa osobne je to po dlhej dobe jedna z najlepších a najvýhodnejších zmien ak to bude reálne. 4 vodiči na voze, ani jeden dispozičný. Ak sa aj stane, že v jednom z cyklov nebude všetky dni vodič na voze, je to vždy lepšie ako keď tam bude lietať stále iný vodič (dispozičný) ako keď tam bude vodič z tej istej tabuľky, čo má tiež pridelený voz = bude to o inom, budú sa vzájomne šetriť vozy. Ďalej, odsudzuje sa tu táto zmena, veď to je skoro to isté čo tu už bolo a bolo to vždy chválené. A v konečnom dôsledku je nanajvyš smutné, že v jednom podniku sa navzájom osočuje AD s TD a AD + ED... Určite budú všetci spokojní po 1.4.2012 a zas len dopredu stresujú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.