Reakcia na: Iv #65730:
Mila IV, Franko a pod.... uz ma iritujete tym a tym .... vo firme ZZZ kde su pridelene vozidla nieco nepredstavitelne, lebo vsetky vozidla su dispozicne a vodici su tiez dispozicny neexistuje taky humus a bordel v prostriedkoch MHD ako v KE. Kde je ale problem? Ani pridelene vozidla v KE, mozno s vynimkou zopar vozov a ich osadok nepomahaju k cistote aku niekedy bolo mozne v KE vidiet. V prvom rade, by sa mali zamysliet vedenie a zacat vyvadzat nasledky vo forme sankcii sukromnej firme xxx, ktora je zodpovedna za terajsiu cistotu vozidla. Prave tato firma aj s osadkou svojich zamestnancov nesie asi 85 percentne bremeno zodpovednosti za cistotu. Dalsim 10 percent patri vodicom, ktory by rano pri nastupe do sluzby takto znecistene vozidlo do sluzby vziat nemali a je jedno ci su to dispozicny ci pevny soferi osadok. Ostatnych 5 percent patri skupine cestujucich, ktory si robi z MHD pojazdny kontajner. Preco len tak malo? Lebo bordel v kosickej mhdcke sa geometricky zvacsuje prave tym, ze firma XXX flaka cistotu viac a viac. Cudujem sa vodicom, ze nestrajkuju za to, ze musia jazdit v spinavych vozidlach v ktorych sa viri prach, spina, bakterie a virusi, ktora by mala byt pravidelne umyvana. Ja chapem, ze niekedy si vodici radi umyli voz lebo ho mali prideleny ale stale sa naslo dost individualit , ktore na to kaslali. Preto sa DPMK rozhodol urobit prozapadnu metodu, ktora v civilizovanych prevadzkach funguje ale v podniku s vedenim z doby komennej, ktory vzdy maju chut ulovit co najvacsieho mamuta, to fungovat nikdy nebude, pokial sa nezacne vyvodzovat priama zodpovednost za chod a spravu firmy DPMK a ich bocnych kseftov. Osobne nemam teraz pri sebe ani jednu fotku ako u ineho dopravcu vyzeraju umyte vozidla, tiez externou firmou z presne vymedzenymi podmienkami a sankciami za porusenie pravidiel hry a s vodicmi, ktorym zalezi aj na tom v ako prostredi vozia ludi, ktory zo spinavym vozom ani nevylezie von do premavky a pritom sa nejedna o pridelene vozidla. Vodici v KE by nemali stat len pri reciach medzi sebou ale jednoznacne ukazat na problem, ktory sa deje.
PS: osobne som bol v KE nedavnom obdobi a natiahlo ma na zvracanie. Vyhovorky co sa tyka kvality cistoty a kultury cestovania som mal dost. Vyhovarat sa pri -1 stupnoch ze sa neda umyvat z vonku a ani z vnutra su len ubohosti ako sa vyhnut praci. Vo firme ZZZ sa umyva az do -10 z vonku a do - 15 z vnutra. Bavme sa o umyvani z vodou pomocou stierok, mopov a saponatov. A ani dvere neprimrzaju, lebo silikon aplikovany na gumove lemy vzdy pred zimnou sezonou je zaklad uspechu. Podlaha vyzera takmer vzdy ako nova cerstvo po dodani a to mozme rozpravat o 3 - 7 rocnych vozidlach, ktore behaju z ruky do ruky. To nevravim o dennom osetreni vozidiel (v KE sa deje vacsinou po udrzbe), kedy sa umyvaju okna a nie handrou jednou este skor nez utrie sololitove oblozenia. Bavme sa o handre na kazde jedno okno a na sololity taktiez zvlast handru. Nevraviac o palubovkach, madlach, sedadlach, funkcnych rampach pre imobilnych pacientov atd... z vonku radsej neopisujem.....
odbocil som asi dost... ale mali by sa zamysliet odborove organizacie a hlavne vy vodici v com zijete polovicu svojho zivota a dostat to za hranicu dialogov medzi vami na konecnych, v pohostinstvach alebo len tak stazovanim sa niekomu kto sa chodi vyvazat po autobusoch.
NB : zaver: pridelene vozidlo alebo nepridelene vozidlo, je jedno ake to je, dolezite je aby ten voz dostaval to za co ma niekto zaplatene.
tbus