Tiez som sa divil, ze ci minuly rok nebodaj nestacili klbove "nocaky" raz za hodinu po 18tej? Keby ze sa nejaky ten vykon dal presunut na posilnenie luxusnej nocnej 90-minutovky... TO by som asi vela chcel ?
Nestačím sa čudovať, prečo bežné linky na šedrý deň nekončia o 18:00 a ráno 25.12. stačilo dať začiatok spojov o 07:00... Ach jooo, magistrát má asi dostatok financiíí ?
Ono začnime tým, že tento projekt nemá nič spoločné s IDS, ten sa dá zaviesť bez akýchkoľvek infraštruktúrnych stavieb a ak, mali by to byť najmä prestupné terminály. To že sa nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel, je pravda. Vcelku som zvedavý čo bude chodiť aspoň do tej Moldavy, ak tam niekto v pominutí zmyslov tie drôty naozaj natiahne. 813/913 alebo 163+2Bt? Alebo má KSK nejakého súkromného dopravcu? Celé je to jedna veľká fraška.
a este k navrhom zrychlenia dopravy: stacil by bus pruh pri krajskom sude smerom do centra. miesto na neho je. alebo dovolit AD a mozno po prerobeni vedenia TD jazdu v kolajisku
Projekt pseudo"IDS" nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel ? proste sa postaví trať a uvidíme, či a kto tam bude následne chcieť (a za koľko) jazdiť...plánovanie po košicky
Naprosto súhlasím.
Verziu ed trate od amf cez Watsonovu - Hlinkovu cez most k Tescu som tu spomínal snáď pred piatimi rokmi. Bolo by to ideálne, dalo by sa riešiť aj povrchovo, Hlinkova by šla rozšíriť bez problému, Watsonova by yvžadovala aj asanačné zásahy aby nedošlo k obmedzeniu priepustnosti cestnej dopravy.
Bohužial niektorí na to reagovali ako na úplné kacírstvo. Dnes by bol taký návrh asi nepriechodný.
Ešte pripomeniem, že sídl.MIER malo byť povodne koncom 50-tych rokov napojené električkou z Komenského, ale presadil sa "rýchly a moderný" autobus. A bolo to tiež rýchlejšie a menej pracné.
No dobre, uveďte svoju vlastnú predstavu. Vytvorte systém ako by to malo vyzerať podla Vás. Možme to rozdiskutovať, možno sa niekto pridá.
Neviem síce s nákupom kolkých tramtrain vozidiel projekt počíta (v prvej fáze) , ale viac než 10 nepredpokladám, to som možno ešte optimista. Spočítajte jazdné doby z piatich smerov podla súčasných os.vlakov a vypočítajte potrebu vozidiel k zaisteniu 30´alebo 60´ intervalu + jazdnú dobu mestom + prestávky. (Čaňa, Kechnec, Michaľany, Prešov, Spišská n.V.)
Ja sa totiž obávam, že by mohlo dojsť k podobnému javu ako v niektorých nemeckých mestách. Takzvaná prestavba električky na S Bahn sposobila zhoršenie a nepravidelnosti spojenia v rámci mesta, likvidáciu niektorých (alebo postupne všetkých) mestských tratí a následné zavádzanie nových bus liniek na čiastočné vyriešenie vzniklých nedostatkov.
O náhrade bus spojov mhd integrovanými linkami SAD ani nehovorím, HOROR!
Vy ste síce spomenul náhradu v okraj.častiach , napr. v Myslave, Šebastovciach a pod., to by šlo. Ale jedná sa aj o to, kto je povinným zriaďovatelom dopravy. V KE je to mesto, mimo KE vyšší samosp.celok.
Áno, súhlasím, len doplním, že trolejbusy s pom.agregátom - nezávislým pohonom sú schopné prekonávať aj väčšie vzdialenosti, využíva(lo) sa to aj na pravidelných linkách Plzeň, Zlín, Hradec Kr. ...
Úplne zlá úvaha!
Celý ten problem na Terase vznikol z neschopnosti rýchlo a operativne riešiť dn na frekventovaných miestach a neochotu či neschopnosť dispečerov včas riešiť náhradnú dopravu. So zavedením paralelných ad liniek nesúhlasím , to je cesta k postupnému rušeniu ed a td!
NÍZKOPODLAŽNOSŤ je aj vlastnosťou všetkých v súčasnej dobe vyrábaných trolejbusov. (a električiek)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.