Myslím, že všetci okrem KVKV pochopili, že na asynchrónom motore s kotvou nakrátko ako takom nič, ale na tom konkrétne áno - od začiatku poddimenzovaná konštrukcia. Čo je na tom nepochopiteľného?
To sa robí /robilo/ bežne, keď na zastávke nestojí žiadne cigánstvo, tak sa otvárajú všetky. Najviac by situácii pomohlo, keby ste sa vy vysokoškoláci /a 95% Košičanov/ naučili, že keď je na zastávke nástup na predné dvere, aby ste nelozili ku zadným.
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
pri DPMK by som sa nečudoval, ak by zmluva bola postavená tak, že záručná doba plynie aj počas závady na vozidle. V súkromnej firme by si majiteľ určite nedovolil len tak nechať nefungujúci voz stáť. Ale keďže to kompetentní v DPMK neplatili zo svojich SKK, zbytočne by sa tým trápili. Takto to zaplatili všetci Košičania.
za novú zaplatili, ale cenu pôvodnej im mal dodávateľ refundovať, ak nebola fungujúca. Neviem, ako mali postavenú zmluvu, ale tak by to malo v civilizovanom svete chodiť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Riks