Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #65772:
za novú zaplatili, ale cenu pôvodnej im mal dodávateľ refundovať, ak nebola fungujúca. Neviem, ako mali postavenú zmluvu, ale tak by to malo v civilizovanom svete chodiť.
Reakcia na: VLK #65780:
som prekvapený teda ? tiež je to kvôli menšinám?
Reakcia na: jozov #65781:
? A čim trpiš, keď ideš domov SADkou netrpiš? Nechcem sa ťa nijak dotknuť, ale toto ma neskutočne serie na tej vašej Jedlikovej, pridete boh vie skade ale akonahle ste už tu ste rozmaznani jak smotanka.
reakcia na 65775 =suhlasim len ma napadlo ze situacii by pomohla ticha dohoda medzi vedenim dpmk a vodicmi ze ak na zastavke niesu romovia tak by mohli otvorit vsetky dvere aby sme ostatny netrpeli.ved oni cestuju iba od 8 do17tej.
Reakcia na: tbus #65773:
budeš prekvapený, ale napr. v Amsterdame sa nastupuje do električky prednými alebo zadnými dverami (u dlhých kĺbových súprav)... ostatnými môžeš iba vystúpiť a vzadu to kontroluje sprievodca...
hoci nepracujem este ako vodic ale v inej oblasti viem ake to je ked vozy niesu pridelene a brat po niektrych kolegov je otrasne lebo oni skoncili a koniec ...hoci na zapade v podniku ZZZ je to tak u nas by polovica nechala po sebe poriadok na voze ta druha by si povedala zajtra mam iny voz mozem kaslat hej a tak jeden poprata da opravit nejake poruchy a dalsi traja za nim sa na to vykaslu a preto si myslim ze lepsie ked su pridele lebo stale su tu partie ktore sa staraju o svoje pracovne prostredie a jazdia s vozom opatrnejsie co je aj pre voz samozrejme lepsie aj pre technicky stav vozu ale to je vecna otazka lebo su ludia a ludia a druha vec dispzicnych vodicov treba ale nejakych 20 a nie viac ako je normalnych ja chapem aj druhu stranu ze vela ludi je PN alebo dovolenky tak sa to na tych vozou strieda co je smutne .. ?
Reakcia na: romeo #65775:
K 361 a spol. asi toľko:
Celé to vzniklo,ako z núdze cnosť.Niekedy v 90.tych rokoch/presne si nepamätám/ sa mali robiť modernizácie T3 v spolupráci s ČKD/možno tam mali spolupracovať aj iné firmy/.DPMK na tieto reko nakúpil polopantografy,sady okien,sady sedadiel.Z celého projektu nakoniec zišlo/...krach ČKD/ a vyvstal problém,čo s nakúpeným materiálom.Takže prvé dva polpanťáky skončili na T6,potom T3MOD.Po iniciatíve "zdola" vznikol nápad na GO 361,aby sa využil ďalší materiál a tak to šlo ďalej,akurát to potom chápali už len,ako rozšírená VP/bez výmeny kábeláže/.414 mala len VP s tým,že dostane BUSE,PUR lak dopasovaný k 361,polpanťák.Ostatok v interiéri ostal starý lebo "Nebudeme do zadného voza strkať nové veci,cestujúci to aj tak zničia."Takže tak.
Dnes ráno ,asi o 6:05 som išiel el. č. 4 z Hlavnej pošty ,smer Barca. Na NO nastúpila (zrátal som to), skupina 16-ich rómov. Smrad v električke, ani jeden si neštikol lístok,poniektorí ho čistý držali v ruke. Vo voze robili hluk, prekrikovali sa tam... Všetci vystúpili na zast. Verejný cintorín, tj pri KOSIT-e. Kde sú revízori ? Ako odstrániť toto nežiadúce správanie, ktoré nás obťažuje a okráda DPMK... ❓
Reakcia na: romeo #65775:
ja som za nástup cez predné dvere na L VIII, len som reagoval na porovnávanie so západom ?
Reakcia na: tbus #65773:
u nás je to nutné..ja určite radšej strpím nástup cez predné dvere,akoby som mal síce pohodlnejší nástup,ale o to horšiu cestu plnú smradu,hluku a špiny.Skôr by som bol za to aby sa to otváranie len predných dverí viac dodržiavalo,lebo nemá zmysel ak prvý vodič otvorí len predné,kakaovníci počkajú 5 minút a ďalší autobus otvorí všetky a už sa vezú.Neraz som bol toho svedkom ?

k T3 MOD- je škoda že má také problémy, a do jazdy asi nezasiahne ale škoda bola že sa neupravovali T3-ky aspoň takto ako je 337 alebo 361 (tam je už hanba že druhý vozeň 414 nie je ako prvý) keby všetky T3 boli takéto tak hneď by to bolo o čosi lepšie ,teraz chápem že nie sú peniaze,ale v minulosti snáď boli
Reakcia na: S499.1023 #65769:
....stojí so závadou.Bohvie,ako to "uzavreli".Evidentne pokiaľ by záujem bol,tak by to jazdilo.
Ešte dačo staršie/rok 2002/:
....nieco k tej nasej T3MOD. Tesil som sa na cvicnu jazdu s nou ale dobry pocit z toho nemam. o niektorých nedostatkoch som vedel ale kolko sa ich este objavilo? Mozno o nich viete,no napisem tym,ktorí v nej sediet nemozu. Napr.:otvaranie dveri červeným-zatváranie zeleným,to je logika! tlačítka su umiestnené pod sebou a nie ako je vodič zvyknutý z T6,KT vedľa seba. Výhľad z kabíny veškerý-žádný, pri odbočovaní vľavo máte vedľa seba stlpik okna a veľké ľavé zrkadlo,takže je potrebné zohnúť hlavu ku riadniku a pozerať cez medzery. Pohľad vpravo detto. Výhľad na dvere asi taký,že pozeráte cez sklo ľ.krídla 1.dverí a v zrkadle vidíte na voz cez škáru medzi otvorenými krídlami dverí a skriňou voza,čo je cca 10cm. pri zatváraní už nie je šanca vidieť,nakoľko krídlo 1.dverí zakrýva zrkadlo. Tých nedostatkov je veľa,mohol by som písať ešte hodinu ale nemám čas. ešte malú kuriozitku z cvičnej jazdy. V smyčke pri št.TU som dal páku do polohy 0 a voz zacal utržkovito pridávať a smyčkou prešiel de facto sám.


?
Reakcia na: VLK #65771:
Nastup cez predne dvere je bezny v zapadnej europe, ok, ale na nosnej linke to urcite bezne nie je. Pochybujem ze na zapade sa do elektriciek alebo metra nastupuje prednymi dverami.
Reakcia na: Tatranka #65767:
ako povedal Quake, namontovali tam inú výzbroj... čiže za ňu museli zaplatiť...
Reakcia na: jozov #65765:
sám so to skúšal a keď som na voze otvoril všetky dvere, už boli dnu... akonáhle sa otvoria oba predné dvere, zrazu ich autobus už nezaujíma, už cestovať nechcú... nástup prednými dverami nie je žiadna sranda, ale zase na druhú stranu je to bežné v západnej európe, takže nič také zvláštne sa nedeje...
Reakcia na: Vladislav 48 #65754:
veľmi zaujímavo píšeš Vlado najmä keď si celý čas proti tomu bojoval... ?
Reakcia na: Tatranka #65767:
V KE to evidentne nedali dokopy preto, lebo na to DPMK nedostatočne tlačil (možno na tom mal niekto osobný záujem, aby sa to už neriešilo). Ak vozidlo stojí so závadou, záručná doba neplynie, takže váš čajník by kľudne ešte mohol byť v záruke.
Reakcia na: jozov #65765:
Nič sa nemiňa učinku, hneď ako sa to zruši budu plne zastavky na L VIII aj Stodolovej ciganov. Ty si asi nezažil tie časy keď to tam okupovali.
Reakcia na: Quakeman #65760:
Aha.Takže jasné.Pokiaľ je to tak,neviem prečo to nedali dokopy aj u nás.Asi bude pes zakopaný inde.
Reakcia na: jozov #65765:
Stránky imhd.sk (teda aj košická sekcia - ke.imhd.sk) NIE SÚ stránkami Dopravného podniku mesta Košice, a. s., preto v tejto veci nemôžme nijako konať. Ak chcete, aby Vašou požiadavkou sa zaoberal DPMK, prosím vyplňte formulár na adrese http://www.dpmk.sk/napiste-nam a odošlite ho kliknutím na nižšie umiestnené tlačidlo "Odoslať". Na Váš e-mail potom príde reakcia z DPMK.

Tu v diskusnom fóre ke.imhd.sk môže každý z užívateľov sa iba vyjadriť na základe svojho osobného názoru. Kroky k prípadnej náprave však z podnetu odoslaného sem však môže urobiť iba ťažko, nakoľko väčšina užívateľov nie je zamestnancami DPMK (rovnako ako ja).
Reakcia na 65764 od Dispecer : prajem dobry den.ja som chcel iba poukazat na zly system teda nariadenie ktore sa myslim uz miňa ucinku nakolko ti normalnejsi z L IX uz maju bud peňaženky alebo scikaju a "neprisp" sa nastupit ani nepokusaju oni si bez problemov nastupia na nam.oslobod.Ostatnych cestujucich to iba zdrziava a zneprijemňuje nastupovanie . Dˇ.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.