Ahoj Maťo
Keďže mi to raz vymazalo, píšem ešte raz. Poslal som ti jeden materiál, dúfam, že si si ho pozrel a svoj názor zmeníš. Návrh, ktorý sa ti tak páči, čiže štyria vodiči na vozidlo je jednoznačne v rozpore so zákonom, preto že zo všetkých vodičov robí vodičov dispozičných ale bez príplatku.
V reakcii na viaceré príspevky uvádzam, že je nezmyslom tvrdenie, že dispoziční vznikli na nátlak odborov. Vyvrátil to aj Maroš Kvitkovský, ako bývalý HRCV vo svojom príspevku. Jednoducho povedané, nie je možné vytvoriť systém zadeľovania vodičov, ktorý by zodpovedal zákonu bez dispozičných vodičov. Nemal by kto nahradzovať dovolenky, práceneschopnosť a iné prekážky v práci za ostatných vodičov. Na druhej strane za to, že takýto vodič je znevýhodnený tým, že svoj rozvrh nepozná vopred mal by za to byť v primeranej miere zvýhodnený vo svojej mzde. Súčasné vedenie tvrdí, že "odbúra" všetky nadčasy a súčasne, že dispozičných vodičov zruší. Na to mám na jazyku len niečo vulgárne. Jednoducho je to nezmysel a takýto systém sa dá zaviesť len neustálym porušovaním platnej legislatívy.
Ak by mal niekto záujem si moje tvrdenie overiť s radosťou mu pošlem súbor s hyperodkazmi na príslušnú legislatívu, stanoviská ministerstiev, kolektívne dohody a pod.
Ak by napriek tomu chcel tento systém uviesť do praxe, myslím, že sa mu postaráme o zábavu zastavením dopravy.
Vladislav Stankovič, predseda ZO VMHD pri DPMK, a.s. Košice
stankovic@netkosice.sk
Keďže mi to raz vymazalo, píšem ešte raz. Poslal som ti jeden materiál, dúfam, že si si ho pozrel a svoj názor zmeníš. Návrh, ktorý sa ti tak páči, čiže štyria vodiči na vozidlo je jednoznačne v rozpore so zákonom, preto že zo všetkých vodičov robí vodičov dispozičných ale bez príplatku.
V reakcii na viaceré príspevky uvádzam, že je nezmyslom tvrdenie, že dispoziční vznikli na nátlak odborov. Vyvrátil to aj Maroš Kvitkovský, ako bývalý HRCV vo svojom príspevku. Jednoducho povedané, nie je možné vytvoriť systém zadeľovania vodičov, ktorý by zodpovedal zákonu bez dispozičných vodičov. Nemal by kto nahradzovať dovolenky, práceneschopnosť a iné prekážky v práci za ostatných vodičov. Na druhej strane za to, že takýto vodič je znevýhodnený tým, že svoj rozvrh nepozná vopred mal by za to byť v primeranej miere zvýhodnený vo svojej mzde. Súčasné vedenie tvrdí, že "odbúra" všetky nadčasy a súčasne, že dispozičných vodičov zruší. Na to mám na jazyku len niečo vulgárne. Jednoducho je to nezmysel a takýto systém sa dá zaviesť len neustálym porušovaním platnej legislatívy.
Ak by mal niekto záujem si moje tvrdenie overiť s radosťou mu pošlem súbor s hyperodkazmi na príslušnú legislatívu, stanoviská ministerstiev, kolektívne dohody a pod.
Ak by napriek tomu chcel tento systém uviesť do praxe, myslím, že sa mu postaráme o zábavu zastavením dopravy.
Vladislav Stankovič, predseda ZO VMHD pri DPMK, a.s. Košice
stankovic@netkosice.sk
Tatranka