No ze ked dam vyhľadať spojenie tak my vyhodí
Plánovač cesty "Tepláreň" » "Krajský súd"
Ľutujem, žiadne spojenie nebolo podľa požadovaných kritérií nájdené.
Aj tak väčšinou plánovač nepoužívam ale mnoho ľudí áno, mohlo sa dať aspoň upozornenie alebo niečo podobné že v tomto období je plánovač mimo prevádzky alebo niečo ? , lebo mnoho ľudí ci už cestu do práce atď si plánuje cez plánovač a prídu na zastávku a nič ?
Vieš mi povedať ktorá linka je v KE EXPRESNÁ? Lebo ja nepoznám žiadnu.Sú to len posilové linky nič viac nič menej.A expresná linka v KE nebude už len z princípu že existuje 4-zastávkovy lístok. ? ? ?
... to nešlo len o zvoze pre nejakých pár ludí ktorým sa nepáči ich kostol na sídlisku - to nieje podstata toho prečo tam tí ludia chcú ísť.. Ale je to tvoj názor. Aj som ale písal aj to ,že ak sa už nerobil zvoz ludí mimoriadnymi spojmi (ináč nieje pravda že 10 vodičov by bolo kôly tomu naviac v práci.. koľký vodiči skončili na linkách výnimočne na štredný deň skôr - o tom nepíšeš.. ), ale že už sa mohli posunúť spoje ktoré aj tak boli vypravené tak aby "podchytili" aj potenciálnych cestujúcich na a z polnočnej.. Tak isto sa upravujú odchody liniek č.5 k príchodom vlakov, ale aj posledných spojov zo Ž.S na sídliska... To tam tiež ani jeden vodič vtedy nie je naviac v práci ,a dá sa to, nie? - ak je toto tvoj argument..
Píšeš aj že upravovať intervaly na nejaké polhodinky a pol dňa je blbosť ... ale veď práve to sa dialo aj na štedrí deň, ( viď upravený CP) aj na silvestra sa bude diať , nie?
Lenže nieje na všetko a na všetky "akcie" rovný meter, o tom to je..
A ako píše PETER55 ak by mali platiť CP ako v bežný voľný deň - nie upravované, tak museli by byť v práci ak je to ich služba, nie?
Zaujímavé námety.K prvému bodu asi toľko,že dnes si to neviem predstaviť,všetko sa tlačí na cesty aj prepravy na dlhé vzdialenosti/bohužiaľ/.NKD,tak ako sa robila v minulosti už vôbec nepripadá do úvahy,dnešné žel.vagóny by neboli prechodné na mestské trate/hmotnosť na nápravu,vzdial.otočných čapov podvozkov,celková dĺžka vozňov atď./Možno nejaké špeciálne vozidlá,ale to by sotva bolo dnes ekonomické.Tu budeme radi,keď udržíme prepravu osôb ako,tak nad vodou ?
Druhá otázka: teoreticky by to možné bolo, na "storočnici MHD" NV 3 jazdila/za "riadnikom" stál p.Dudáš/.Pokiaľ by bola snaha a technický stav voza dobrý,tak prečo nie. Furt lepšie,ako rozsypaná "historická" Cassovia. ?
Nikde to zakazane nie je, po kolajniciach moze jazdit hocijake kolajove vozidlo. Avsak nakladna elektrickova doprava pre potreby dnesneho kapitalistickeho sveta nema vyznam. Viem ze su systemy kde taketo linky jazdia, su ale velmi raritne.
Co sa tyka spanilej jazdy tak to uz mohli urobit pocas oslav 120 rokov MHD.
To vobec nie je pre nich problem, dostanu plat navyse(neviem ci nie 50 alebo 100%)+doprava je odost znizena, menej ludi, menej aut, redsie intervaly a vacsie prestavky. Myslim ze je to uplne v pohode, a aj tak sa prestriedaju na 2 sichty tak ako obycajne cize kazdy jeden clovek ktory musel v stedry den pracovat, mal este polku toho dna nato aby sa venoval sviatkovaniu. Je to natura tychto povolani, a bez nich by tato spolocnost nefungovala.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.