Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Quakeman #65790:
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Ešte som zabudol povedať že tieto dva vozy sa budú v blízkej dobe spájať do súpravy.Ešte jedno video- http://www.youtube.com/watch?v=ghSKDn9v8lE
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
Reakcia na: TA #65784:
Skúste čítať. V bratislavskej MOD-ke sa výzbroj NEMENILA!
Reakcia na: tbus #65773:
No tak nepochybuj a skús si najprv naštudovať fakty.
Reakcia na: VLK #65772:
Skús si to prečítať ešte raz.
Reakcia na: VLK #65770:
U odborára bežná vec, nie?
Reakcia na: S499.1023 #65769:
pri DPMK by som sa nečudoval, ak by zmluva bola postavená tak, že záručná doba plynie aj počas závady na vozidle. V súkromnej firme by si majiteľ určite nedovolil len tak nechať nefungujúci voz stáť. Ale keďže to kompetentní v DPMK neplatili zo svojich SKK, zbytočne by sa tým trápili. Takto to zaplatili všetci Košičania.
Reakcia na: VLK #65772:
za novú zaplatili, ale cenu pôvodnej im mal dodávateľ refundovať, ak nebola fungujúca. Neviem, ako mali postavenú zmluvu, ale tak by to malo v civilizovanom svete chodiť.
Reakcia na: VLK #65780:
som prekvapený teda ? tiež je to kvôli menšinám?
Reakcia na: jozov #65781:
? A čim trpiš, keď ideš domov SADkou netrpiš? Nechcem sa ťa nijak dotknuť, ale toto ma neskutočne serie na tej vašej Jedlikovej, pridete boh vie skade ale akonahle ste už tu ste rozmaznani jak smotanka.
reakcia na 65775 =suhlasim len ma napadlo ze situacii by pomohla ticha dohoda medzi vedenim dpmk a vodicmi ze ak na zastavke niesu romovia tak by mohli otvorit vsetky dvere aby sme ostatny netrpeli.ved oni cestuju iba od 8 do17tej.
Reakcia na: tbus #65773:
budeš prekvapený, ale napr. v Amsterdame sa nastupuje do električky prednými alebo zadnými dverami (u dlhých kĺbových súprav)... ostatnými môžeš iba vystúpiť a vzadu to kontroluje sprievodca...
hoci nepracujem este ako vodic ale v inej oblasti viem ake to je ked vozy niesu pridelene a brat po niektrych kolegov je otrasne lebo oni skoncili a koniec ...hoci na zapade v podniku ZZZ je to tak u nas by polovica nechala po sebe poriadok na voze ta druha by si povedala zajtra mam iny voz mozem kaslat hej a tak jeden poprata da opravit nejake poruchy a dalsi traja za nim sa na to vykaslu a preto si myslim ze lepsie ked su pridele lebo stale su tu partie ktore sa staraju o svoje pracovne prostredie a jazdia s vozom opatrnejsie co je aj pre voz samozrejme lepsie aj pre technicky stav vozu ale to je vecna otazka lebo su ludia a ludia a druha vec dispzicnych vodicov treba ale nejakych 20 a nie viac ako je normalnych ja chapem aj druhu stranu ze vela ludi je PN alebo dovolenky tak sa to na tych vozou strieda co je smutne .. ?
Reakcia na: romeo #65775:
K 361 a spol. asi toľko:
Celé to vzniklo,ako z núdze cnosť.Niekedy v 90.tych rokoch/presne si nepamätám/ sa mali robiť modernizácie T3 v spolupráci s ČKD/možno tam mali spolupracovať aj iné firmy/.DPMK na tieto reko nakúpil polopantografy,sady okien,sady sedadiel.Z celého projektu nakoniec zišlo/...krach ČKD/ a vyvstal problém,čo s nakúpeným materiálom.Takže prvé dva polpanťáky skončili na T6,potom T3MOD.Po iniciatíve "zdola" vznikol nápad na GO 361,aby sa využil ďalší materiál a tak to šlo ďalej,akurát to potom chápali už len,ako rozšírená VP/bez výmeny kábeláže/.414 mala len VP s tým,že dostane BUSE,PUR lak dopasovaný k 361,polpanťák.Ostatok v interiéri ostal starý lebo "Nebudeme do zadného voza strkať nové veci,cestujúci to aj tak zničia."Takže tak.
Dnes ráno ,asi o 6:05 som išiel el. č. 4 z Hlavnej pošty ,smer Barca. Na NO nastúpila (zrátal som to), skupina 16-ich rómov. Smrad v električke, ani jeden si neštikol lístok,poniektorí ho čistý držali v ruke. Vo voze robili hluk, prekrikovali sa tam... Všetci vystúpili na zast. Verejný cintorín, tj pri KOSIT-e. Kde sú revízori ? Ako odstrániť toto nežiadúce správanie, ktoré nás obťažuje a okráda DPMK... ❓
Reakcia na: romeo #65775:
ja som za nástup cez predné dvere na L VIII, len som reagoval na porovnávanie so západom ?
Reakcia na: tbus #65773:
u nás je to nutné..ja určite radšej strpím nástup cez predné dvere,akoby som mal síce pohodlnejší nástup,ale o to horšiu cestu plnú smradu,hluku a špiny.Skôr by som bol za to aby sa to otváranie len predných dverí viac dodržiavalo,lebo nemá zmysel ak prvý vodič otvorí len predné,kakaovníci počkajú 5 minút a ďalší autobus otvorí všetky a už sa vezú.Neraz som bol toho svedkom ?

k T3 MOD- je škoda že má také problémy, a do jazdy asi nezasiahne ale škoda bola že sa neupravovali T3-ky aspoň takto ako je 337 alebo 361 (tam je už hanba že druhý vozeň 414 nie je ako prvý) keby všetky T3 boli takéto tak hneď by to bolo o čosi lepšie ,teraz chápem že nie sú peniaze,ale v minulosti snáď boli
Reakcia na: S499.1023 #65769:
....stojí so závadou.Bohvie,ako to "uzavreli".Evidentne pokiaľ by záujem bol,tak by to jazdilo.
Ešte dačo staršie/rok 2002/:
....nieco k tej nasej T3MOD. Tesil som sa na cvicnu jazdu s nou ale dobry pocit z toho nemam. o niektorých nedostatkoch som vedel ale kolko sa ich este objavilo? Mozno o nich viete,no napisem tym,ktorí v nej sediet nemozu. Napr.:otvaranie dveri červeným-zatváranie zeleným,to je logika! tlačítka su umiestnené pod sebou a nie ako je vodič zvyknutý z T6,KT vedľa seba. Výhľad z kabíny veškerý-žádný, pri odbočovaní vľavo máte vedľa seba stlpik okna a veľké ľavé zrkadlo,takže je potrebné zohnúť hlavu ku riadniku a pozerať cez medzery. Pohľad vpravo detto. Výhľad na dvere asi taký,že pozeráte cez sklo ľ.krídla 1.dverí a v zrkadle vidíte na voz cez škáru medzi otvorenými krídlami dverí a skriňou voza,čo je cca 10cm. pri zatváraní už nie je šanca vidieť,nakoľko krídlo 1.dverí zakrýva zrkadlo. Tých nedostatkov je veľa,mohol by som písať ešte hodinu ale nemám čas. ešte malú kuriozitku z cvičnej jazdy. V smyčke pri št.TU som dal páku do polohy 0 a voz zacal utržkovito pridávať a smyčkou prešiel de facto sám.


?
Reakcia na: VLK #65771:
Nastup cez predne dvere je bezny v zapadnej europe, ok, ale na nosnej linke to urcite bezne nie je. Pochybujem ze na zapade sa do elektriciek alebo metra nastupuje prednymi dverami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.