Od 6. apríla budú zavedené ďalšie posilové vlaky.
Aktualizácia: Od 18. apríla 2021 sa ruší dočasný sobotný grafikon vlakovej dopravy.
Koordinátor IDS BK, spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava informovala, že od 28. marca 2021 pristupuje Železničná spoločnosť Slovensko k zavedeniu sobotného režimu premávky vlakovej dopravy, ktorý by mal predbežne trvať do 1. mája 2021. Dôvodom sú pretrvávajúce obmedzenia a znížená mobilita v súvislosti s pandémiou.
Pre zabezpečenie dostatočnej obsluhy pre pracujúcich budú nad rámec sobotného grafikonu v pracovných dňoch vedené nasledujúce spoje na linkách S20 S50 S60 a S70 (doplnené o ďalšie vlaky od 6.4.2021):
- Na linke S20 pôjdu navyše vlaky:
- Os 2003 s odchodom z Kútov o 4:46 smer Bratislava hlavná stanica
- Os 3045 s odchodom z Malaciek o 6:28 smer Bratislava hlavná stanica
- Os 2052 s odchodom z Bratislavy hlavnej stanice o 15:16 smer Malacky
- Os 3027 s odchodom z Malaciek o 16:19 smer Bratislava hlavná stanica
- Os 2056 s odchodom z Bratislavy hlavnej stanice o 17:16 smer Kúty
- Na linke S50 pôjde navyše vlak:
- REX 1732 s odchodom o 5:49 z Trnavy (4:42 z Trenčína) smer Bratislava hlavná stanica
- Na linke S60 pôjdu navyše vlaky:
- REX 1872 s odchodom o 5:18 z Nových Zámkov smer Bratislava hlavná stanica
- REX 1876 s odchodom o 6:18 z Nových Zámkov smer Bratislava hlavná stanica
- Os 4625 s odchodom o 16:09 z Bratislavy hlavnej stanice smer Nové Zámky
- Na linke S70 bude navyše vedený vlak:
- Os 4302 s odchodom o 3:30 z Komárna smer Bratislava hlavná stanica
- Os 4360 s odchodom o 5:57 z Dunajskej Stredy smer Bratislava hlavná stanica
Linky S55 a S65 premávať nebudú.
V čase rannej špičky bude od 6.4.2021 kapacita niektorých vlakov zvýšená.
V cestovných poriadkoch na stránkach imhd.sk bude v pracovných dňoch platiť stĺpec pre konkrétny dátum (v prípade, ak sa premávka líši od bežného voľného dňa), resp. stĺpec Voľné dni (ak budú z danej stanice odchody zhodné s voľným dňom), resp. na linke S8 stĺpec Sobota okrem sviatku. Konkrétny najbližší odchod spoja je vždy v cestovnom poriadku automaticky zvýraznený. Zmeny budú zapracované aj v Plánovači cesty.
Ike
Podľa mňa je to naivné. Uvedomuješ si, koľko je za tým zádrhelov? Počnúc napr. parkovaním autobusov, cez neexistujúce dodávateľsko-odberateľské vzťahy, neexistujúcu dôveru až po napr. neverejnú cenovú ponuku pri kúpe autobusu (teda napr. etablovaný dopravca kúpi na vlas rovnaký autobus za značne nižšiu cenu ako Ferko, no v súťaži to nikoho zaujímať nebude). Naozaj si nemyslím, že aj keby si bol ekonomický guru, že by si vybudoval v dnešnej dobe dopravcu na zelenej lúke. Bez centu cudzieho kapitálu, pretože well, keby Ťa kúpil etablovaný dopravca, alebo do tvojej firmy vstúpila iná etablovaná firma, už by to nebolo na zelenej lúke.