Linky 4 a 9 budú predĺžené po zastávku Chatam Sófer.
Od pondelka 27. júla 2020 bude s takmer štvrťročným oneskorením sprevádzkovaná zrekonštruovaná trať pri tuneli a električkové linky 4 a 9 budú premávať až po zastávku Chatam Sófer po nasledujúcich trasách:
- Linka 4 bude premávať po trase Zlaté piesky / ŽST Nové Mesto – Vajnorská – Trnavské mýto – Krížna – Špitálska – Jesenského – Nám. Ľ. Štúra – nábrežie – Chatam Sófer (späť cez Šafárikovo nám. a Štúrovu).
- Zo zastávky Chatam Sófer budú vozidlá pokračovať na linke 9 cez tunel a Obchodnú do Ružinova.
- Linka 9 bude premávať po trase Ružinov – Trnavské mýto – Krížna – Blumentál – Obchodná – Kapucínska – tunel – Chatam Sófer
- Zo zastávky Chatam Sófer budú vozidlá pokračovať na linke 4 cez nábrežie a Šafárikovo nám. na Zlaté piesky, resp. k ŽST Nové Mesto.
Prestup medzi linkami 4 9 a náhradnými linkami X5 a X33 bude možný na zastávke Chatam Sófer. Prestup z električiek na náhradné autobusy a opačne bude možný aj na zastávkach Most SNP (4), Nám. Ľ. Štúra (1, 4) a Šafárikovo námestie (1, 3, 4). Trasy náhradnej dopravy X5 a X33 zostávajú nezmenené.
Od rovnakého dátumu budú v pracovných dňoch linky 1 4 9 premávať častejšie a to v intervale 5 minút medzi spojmi.
lostrail
Este Chatam Sofer je najmenej problematicka zastavka, kedze jedna z dvoch elektriciek z KV moze odbocit do tunela, ale aj keby dve autobusove linky tu zastavku vynechali, stale si taky luxus nemozeme dovolit na Lafranconi, ci v Kralovskom udoli. Alebo teda Kralovske zas vynechaju L31+L39 a Lafranconi povedzme L29? Nakoniec z toho bude taky chaos, co kde stoji a co kde nie, ze ludia radsej pojdu na istotu vlastnym autom.
Ked sa chce, da sa vybudovat aj megalomania, len vsetko to stoji na takych detailoch, akymi su peniaze, ci vlastnictvo pozemkov. V prevadzke to zasa stoji na peniazoch, ktore zarobi taky dispecer (okrem inych). Ked si povie, ze bude robit len do vysky svojho platu (nech uz tym mysli cokolvek), nemozeme cakat nemecky styl riadenia.