Linky 4 a 9 budú predĺžené po zastávku Chatam Sófer.
Od pondelka 27. júla 2020 bude s takmer štvrťročným oneskorením sprevádzkovaná zrekonštruovaná trať pri tuneli a električkové linky 4 a 9 budú premávať až po zastávku Chatam Sófer po nasledujúcich trasách:
- Linka 4 bude premávať po trase Zlaté piesky / ŽST Nové Mesto – Vajnorská – Trnavské mýto – Krížna – Špitálska – Jesenského – Nám. Ľ. Štúra – nábrežie – Chatam Sófer (späť cez Šafárikovo nám. a Štúrovu).
- Zo zastávky Chatam Sófer budú vozidlá pokračovať na linke 9 cez tunel a Obchodnú do Ružinova.
- Linka 9 bude premávať po trase Ružinov – Trnavské mýto – Krížna – Blumentál – Obchodná – Kapucínska – tunel – Chatam Sófer
- Zo zastávky Chatam Sófer budú vozidlá pokračovať na linke 4 cez nábrežie a Šafárikovo nám. na Zlaté piesky, resp. k ŽST Nové Mesto.
Prestup medzi linkami 4 9 a náhradnými linkami X5 a X33 bude možný na zastávke Chatam Sófer. Prestup z električiek na náhradné autobusy a opačne bude možný aj na zastávkach Most SNP (4), Nám. Ľ. Štúra (1, 4) a Šafárikovo námestie (1, 3, 4). Trasy náhradnej dopravy X5 a X33 zostávajú nezmenené.
Od rovnakého dátumu budú v pracovných dňoch linky 1 4 9 premávať častejšie a to v intervale 5 minút medzi spojmi.
MatejBA
Pokial nebudes mat tunel pod Karpatmi nemozes uvazovat o zruseni tranzitneho characteru nabrezia, pretoze D4 bude primarne obchvatom pre nakladnu/medzinarodnu dopravu smer Rakusko a Madarsko, nie pre mestsku dopravu v relacii zahorie/BA4/zvysok BA/senec/VW. Alebo naozaj tak velmi chces kolaps celeho mesta?
Ak "zrusis" nabrezie, tak ti ostanu len 2 tranzitne cesty na spojenie 100 000 ludi v BA4 + celeho zahoria so zvyskom BA. A kedze vacsina pracovnych miest a kancelarii je prave vo vychodnej casti BA... Nehovoriac o tom, ze "ekoteroristi" chcu zaroven aj ukludnit Sancovu, cize by ti ostala iba Einsteinka.
EDIT: https://i.imgur.com/D7xGi0S.png aby si si to vedel predstavit - vsetko na zapad od cervenej ciary musi chodit teraz tymito 4 miestami, ak nechcu ist cez Pezinsku babu alebo cez vyse 55km vzdialeny Trstin smerom na vychod.
Zrusenim nabrezia (a ignorovanim Lovinskeho lebo to nie je dobra tranzitna trasa) ti ostane dialnica a Prazska. A neviem kde byvas ty ale tunel Sitina byva dost casto zatvoreny/Lafranconi upchate. Cize ty chces napchat viac ako 100 000 ludi (blizsie k 150 000) cez 2 trasy bez adekvatnej nahrady alebo tunela popod Karpaty, lebo je to chrumkavo-ekologisch-moderne?