Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BE BE CE #20536:
Cíferania.... aká vznikla škoda? Aj vo vozovni sa im vraj podarilo 7911/12 vyglajziť a o stĺp oprieť tuším predvčerom, neviete niekto aká je škoda?
VCERA KONECNA ELEKTRICIEK V DUBRAVKE.VOZ DO VOZA. 7941-42 a 7923-24. sestricky. ?
Reakcia na: gypista #20534:
Ak myslis 1.DPA-ked si ich teda tam videl tak je mozne, ze su na prehliadke..
Lebo vsetky vozy sa opravuju v 1.DPA... Tam je totiz najlepsie vybavenie na udrzbu ?
Neviete co hladaju autobusy z Petrzalskeho depa v okoli Trnavskeho depa? Vcera som tam videl 4850 a 4830.
Dajte to ako novinku, alebo čo: Od 8. marca ide uzávierka Kremeľskej: 28 z DNV iba po Devín Hrad, 29 a 502 iba po Slovanské nábr: U Srnčíka. Škoda, že sa nebude zase jatdiť pod hradnú skalu, a cez tú úzku bránu ? ? ?
7704 robí rané vložené deviny, pokiaľ to sledujem, už pár dní, viacmenej pravidelne, a potom sa postaví ako záložák buď na Hl.St., alebo na Pošeň.
Z: K budovaniu tej prestíže, či vzájomnej dôvery: ...si písala niečo v zmysle, že obidve strany musia byť viac či menej tolerantné. No ale podľa ma obidve strany toleranciu prejavujú, ale efekt sa nejako nedostavuje. Mám taký blbý dojem, že takýmto spôsobom sa bude budovať prestíž poskytovateľa MHD v Blave ešte dlhé desaťročia...
dnes na 4/10 7828+7........jazdi este 7715?? na linke 9 rano 7704, nie ZV
Reakcia na: J #20519:
Si veľmi dobrý teoretik - ale dovoľ mi podotnúť, že teóriu skĺbiť so skutočnosťou je ťažším orieškom, ako sa možno zdá. ?

AD:4832
Áno, včera som ju aj ja videla stáť...obratisko Kutlíkova, linka 81, bezpečnostná prestávka, odjazd na trať presne podľa grafikonu. ?

Čo si prosím mal na mysli pod "vozmi, ktoré sa im čodkoro dostanú do rúk"? ?? ?
Reakcia na: galiyosha #20511:
? Nepôsobíš útočne - diskutujeme! ? Percentuálna prestíž tu iste je - nezabúdaj, že DPB, a.s. je de facto JEDINÝM prevádzkovateľom verejnej hromadnej dopravy osôb, ktorý pokrýva mesto celoplošne. Či ju má i medzi zákazníkmi, je vecou miery ponúkanej služby - a takisto jej kvality. Faktom je, že zvládnutie spomínanej miery ponúkanej služby je v momentálnej situácii tá najobtiažnejšia výzva, pred ktorou denne DPB stojí...Miera tolerancie zákazníka sa prirodzene znižuje porovnaním našej verejnej dopravy s inými mestami. Zápas o zákazníka je momentálne veľmi nerovným bojom. Ale prestíž je niečo, čo sa nedá vybudovať za deň - a v podstate z ničoho! Podstatou úspechu, resp. získania prestíže je spolupráca medzi zúčastnenými stranami, kde vidno snahu obidvoch strán...tiež veľká miera tolerancie jednej z nich...nie je to však nemožné - kusisko práce, ktorý sa u prevádzkovateľa urobil za tak krátke obdobie, je dobrou zárukou, že to bude napredovať, nie upadať...že to bude v prospech oboch strán! Treba však podotknúť, že častokrát nie je "v nevýhode" len zákazník...Ilustrujme: vyjde na trať novučičká K2S, zrekonštruovaná za nemalý peniaz...a tiežcestujúci z nej za necelý týždeň prevádzky dokážu urobiť prepytujem "dobytčák"! Prerezané čalúnenie na krásnych nových sedačkách, vzadu povytláčané vetracie okná a pol stropu vo vleku počmáraný tagmi! Prečo by potom prevádzkovateľ nesiahol po "úsporných opatreniach"? Hoci aj v objednávke série autobusov, do ktorých si žiada namontovať "výlučne" drevené sedadlá...
Takisto, ako sa prevádzkovateľ učí byť pružným a ústretovým, i cestujúci sa musí naučiť byť cestujúcim. Ono to pôjde - učenie a vzájomné poznávanie potrieb trvá síce niekedy dlhé obdobie..ale bude to nakoniec k spokojnosti všetkých zúčastnených.
?
Reakcia na: S499.1023 #20507:
? Rozumiem aj týmto aspektom...uvedené sú boľavou históriou dávneho (ne)hospodárenia, ktorá bola cestujúcej verejnosti dlhé roky na očiach... ? Nedá sa však stále len pripomínať negatíva minulosti...ak sa aj za nimi obzrieme, malo by to byť preto, aby sme sa poučili z chýb a mohli napredovať. Hmmm...hrdinstvo...to by bolo naozaj iba nahováranie si...ale DPB, celý, tak, ako je, je o práci s ľuďmi. A najmä pri práci s ľuďmi platí, že ak budeme (aspoň chcieť) vidieť rozvoj vecí pozitívne, oni sa takými začnú skôr či neskôr javiť.

?
na krizovatke vazovova-radlinskeho teraz trojka (7084) vylepsila lavu prednu cast autu odbocujucemu smerom na racko ?

kua vzdy mam pri sebe fotak a akurat vcera som ho musel pozicat ?
Reakcia na: J #20524:
JA viem, tam mozes aj desiatovat z podlahy hehehe ?
Dnes sa podla vsetkeho zacina uzavierka kremelskej ulice v devine. Momentalne su uz rozmiestnene znacky. Obchadzka bude viest podla vsetkeho cez slovanske nabrezie a iba pre osobne automobily a iba autobusy mhd.
Reakcia na: J #20519:
1831? ? ked som sa s tym viezol prvy den po precislovani, bola tu hroza. Som rad, ze ho dali dokopy. ?
Tomáš: Ale 1803 a 1808 sú bez debaty.
Zo stvrtka:
- 7108 po 6.15 h. ako ZV na linke 5/12, neskor ho nahradil 7904-03
- 2403 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni ho nahradil 2304
- 2930 od 21.54 h. bol nahradeny na linke 83/9 busom 2820 alebo 29 (ale skor to prve, len potom neviem, co robilo posledny odchod z Dubravky, ktoru robi 83/6, kde som mal dnes prave 2820)

Z vypravy:
83: 2303, 2938, 2810, 2818, 2940, 2820, 2814, 2410 ☺ , S N 2930 ☺ , 2809, 2408, 2403, 2515
? M: 2304/12; 2820 (29)?? /9
380: 1316
504: 1809

Este perlicky:
na 34 netradicne take nadhery ako 2603 a 2605 ☺ ☺ a popoludni bol na 35/2 nejaky 36xx (zlta karosa) namiesto klasickeho 3508

- 2944 uz asi tyzden je odstaveny, asi nejaka prehliadka (dnes miesto neho prave 2410)

Prispel frenky ?
Reakcia na: Ike #20520:
Heh, no niektore su az moc kvalitne a NEhrdzave ?
Reakcia na: J #20519:
A kde mame napisane o cistej 1803 a 1808? ? 1831-ka neni bohvie co ?
Mroz na 4810 je stale odporny voci ludom, on nevie jazdit, nervozny je, nadava nelubi sa mi ?
Inak, pre zmenu ZASE Offtac... ale to som ja 🙂

Ak chcete evidencne cisla niektorych busov na vas farebny mobil tak

http://www.ike.webz.cz

su robene v formate 192x130;
Z: Ja viem, že v DPB sú aj kvalitný ľudia, ktorí robia čo môžu, no mne stačí deň čo deň nastúpiť do Ikarusu 435 s prvým číslo 4... a viem čo dielenský robia. Keby sa vykašlali na Ik280 alebo TAMy, Vrakosy, ale ak sa nestarajú o to najlepšie čo tento podnik má, tak sorry, ale žiadne zázraky nerobia.
Dnes som sa viezol v 1831. Tomu vozu nehrkali dvere, zvonil zvonček na dverách, bol umytý, proste radosť cestovať.
Prečo to nevedia v Petržalke? Ono je fakt, že nemajú priestory, ale na dotiahnutie dverí a skelných výplní a prinitovanie hrkajúcich plechových krytov dverného mechanizmu, opravu sedačiek či protišmykovej podlahy nepotrebujem halu a vybavenie za tisíce, ale vôlu či tebou spomínanú profesionalitu a to čo po ruke mám. Áno 4. kolóna spravila pokrok a sprevádzkovala čo sa dalo len 4832 stojí a 4827, no akosi sprevádzkovať nestačí. Lebo nie je problém odstaviť voz na tri dni (s piatkom a na L84 dať kraťas) a môžem urobiť kompletnú opravu interiéru vozu. Vymením poťahy, opravím dvere, podlahu, vyčistím sedačky, podlahu,... Viem ešte je zima, ale čakám, že akonáhle sa oteplí na prijateľnú úroveň, začne sa s opravami.

Ale aj tak mám veľký strach o tie vozy, čo čoskoro dostanú do rúk.

No už som to tu písal, že veľa vodičov je stále viac slušných, milých,... Dokonca aj mrož na 4810. Teda tam ho vidím najčastejšie.
Reakcia na: d3k0 #20517:
A obmedzil si snad??? ? Aj tak som mal na mysli rovnake smajle a nie vsetky celkovo ;-P

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.