Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #20511:
? Nepôsobíš útočne - diskutujeme! ? Percentuálna prestíž tu iste je - nezabúdaj, že DPB, a.s. je de facto JEDINÝM prevádzkovateľom verejnej hromadnej dopravy osôb, ktorý pokrýva mesto celoplošne. Či ju má i medzi zákazníkmi, je vecou miery ponúkanej služby - a takisto jej kvality. Faktom je, že zvládnutie spomínanej miery ponúkanej služby je v momentálnej situácii tá najobtiažnejšia výzva, pred ktorou denne DPB stojí...Miera tolerancie zákazníka sa prirodzene znižuje porovnaním našej verejnej dopravy s inými mestami. Zápas o zákazníka je momentálne veľmi nerovným bojom. Ale prestíž je niečo, čo sa nedá vybudovať za deň - a v podstate z ničoho! Podstatou úspechu, resp. získania prestíže je spolupráca medzi zúčastnenými stranami, kde vidno snahu obidvoch strán...tiež veľká miera tolerancie jednej z nich...nie je to však nemožné - kusisko práce, ktorý sa u prevádzkovateľa urobil za tak krátke obdobie, je dobrou zárukou, že to bude napredovať, nie upadať...že to bude v prospech oboch strán! Treba však podotknúť, že častokrát nie je "v nevýhode" len zákazník...Ilustrujme: vyjde na trať novučičká K2S, zrekonštruovaná za nemalý peniaz...a tiežcestujúci z nej za necelý týždeň prevádzky dokážu urobiť prepytujem "dobytčák"! Prerezané čalúnenie na krásnych nových sedačkách, vzadu povytláčané vetracie okná a pol stropu vo vleku počmáraný tagmi! Prečo by potom prevádzkovateľ nesiahol po "úsporných opatreniach"? Hoci aj v objednávke série autobusov, do ktorých si žiada namontovať "výlučne" drevené sedadlá...
Takisto, ako sa prevádzkovateľ učí byť pružným a ústretovým, i cestujúci sa musí naučiť byť cestujúcim. Ono to pôjde - učenie a vzájomné poznávanie potrieb trvá síce niekedy dlhé obdobie..ale bude to nakoniec k spokojnosti všetkých zúčastnených.
?
Reakcia na: S499.1023 #20507:
? Rozumiem aj týmto aspektom...uvedené sú boľavou históriou dávneho (ne)hospodárenia, ktorá bola cestujúcej verejnosti dlhé roky na očiach... ? Nedá sa však stále len pripomínať negatíva minulosti...ak sa aj za nimi obzrieme, malo by to byť preto, aby sme sa poučili z chýb a mohli napredovať. Hmmm...hrdinstvo...to by bolo naozaj iba nahováranie si...ale DPB, celý, tak, ako je, je o práci s ľuďmi. A najmä pri práci s ľuďmi platí, že ak budeme (aspoň chcieť) vidieť rozvoj vecí pozitívne, oni sa takými začnú skôr či neskôr javiť.

?
na krizovatke vazovova-radlinskeho teraz trojka (7084) vylepsila lavu prednu cast autu odbocujucemu smerom na racko ?

kua vzdy mam pri sebe fotak a akurat vcera som ho musel pozicat ?
Reakcia na: J #20524:
JA viem, tam mozes aj desiatovat z podlahy hehehe ?
Dnes sa podla vsetkeho zacina uzavierka kremelskej ulice v devine. Momentalne su uz rozmiestnene znacky. Obchadzka bude viest podla vsetkeho cez slovanske nabrezie a iba pre osobne automobily a iba autobusy mhd.
Reakcia na: J #20519:
1831? ? ked som sa s tym viezol prvy den po precislovani, bola tu hroza. Som rad, ze ho dali dokopy. ?
Tomáš: Ale 1803 a 1808 sú bez debaty.
Zo stvrtka:
- 7108 po 6.15 h. ako ZV na linke 5/12, neskor ho nahradil 7904-03
- 2403 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni ho nahradil 2304
- 2930 od 21.54 h. bol nahradeny na linke 83/9 busom 2820 alebo 29 (ale skor to prve, len potom neviem, co robilo posledny odchod z Dubravky, ktoru robi 83/6, kde som mal dnes prave 2820)

Z vypravy:
83: 2303, 2938, 2810, 2818, 2940, 2820, 2814, 2410 ☺ , S N 2930 ☺ , 2809, 2408, 2403, 2515
? M: 2304/12; 2820 (29)?? /9
380: 1316
504: 1809

Este perlicky:
na 34 netradicne take nadhery ako 2603 a 2605 ☺ ☺ a popoludni bol na 35/2 nejaky 36xx (zlta karosa) namiesto klasickeho 3508

- 2944 uz asi tyzden je odstaveny, asi nejaka prehliadka (dnes miesto neho prave 2410)

Prispel frenky ?
Reakcia na: Ike #20520:
Heh, no niektore su az moc kvalitne a NEhrdzave ?
Reakcia na: J #20519:
A kde mame napisane o cistej 1803 a 1808? ? 1831-ka neni bohvie co ?
Mroz na 4810 je stale odporny voci ludom, on nevie jazdit, nervozny je, nadava nelubi sa mi ?
Inak, pre zmenu ZASE Offtac... ale to som ja 🙂

Ak chcete evidencne cisla niektorych busov na vas farebny mobil tak

http://www.ike.webz.cz

su robene v formate 192x130;
Z: Ja viem, že v DPB sú aj kvalitný ľudia, ktorí robia čo môžu, no mne stačí deň čo deň nastúpiť do Ikarusu 435 s prvým číslo 4... a viem čo dielenský robia. Keby sa vykašlali na Ik280 alebo TAMy, Vrakosy, ale ak sa nestarajú o to najlepšie čo tento podnik má, tak sorry, ale žiadne zázraky nerobia.
Dnes som sa viezol v 1831. Tomu vozu nehrkali dvere, zvonil zvonček na dverách, bol umytý, proste radosť cestovať.
Prečo to nevedia v Petržalke? Ono je fakt, že nemajú priestory, ale na dotiahnutie dverí a skelných výplní a prinitovanie hrkajúcich plechových krytov dverného mechanizmu, opravu sedačiek či protišmykovej podlahy nepotrebujem halu a vybavenie za tisíce, ale vôlu či tebou spomínanú profesionalitu a to čo po ruke mám. Áno 4. kolóna spravila pokrok a sprevádzkovala čo sa dalo len 4832 stojí a 4827, no akosi sprevádzkovať nestačí. Lebo nie je problém odstaviť voz na tri dni (s piatkom a na L84 dať kraťas) a môžem urobiť kompletnú opravu interiéru vozu. Vymením poťahy, opravím dvere, podlahu, vyčistím sedačky, podlahu,... Viem ešte je zima, ale čakám, že akonáhle sa oteplí na prijateľnú úroveň, začne sa s opravami.

Ale aj tak mám veľký strach o tie vozy, čo čoskoro dostanú do rúk.

No už som to tu písal, že veľa vodičov je stále viac slušných, milých,... Dokonca aj mrož na 4810. Teda tam ho vidím najčastejšie.
Reakcia na: d3k0 #20517:
A obmedzil si snad??? ? Aj tak som mal na mysli rovnake smajle a nie vsetky celkovo ;-P
Reakcia na: Darro #20504:
Hehehehehe 😛

Re #20512 Mike: Aj teraz sa kapacita v Petrzke zvacsila - L93 ma v nedelu 10 min. interval 😉

Re #20514 COLOR: Nevravel si mi opakovane, ze mam obmedzit pocet smajlov v prispevku? 😃
Reakcia na: COLOR #20481:
pytal si sa ma, kde je džentlmen? Nie. Tak co? ?
Reakcia na: Stapouch #20500:
samozrejme len tak, ako to skoro imobilny ludia robia, cize pomaly. A o to je ta pochvala vacsia. ?
Reakcia na: Andy #20510:
No vidis! ? Ono je to vlastne ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? a ?...
RE :#20512 Mike :sorry, našiel som si gramatické chyby: Plurál prídavného mena je predsa mäkké i. Občas sa pomýlim ?
1. Dnes 3193 na 50/10 a ZV 2516 na 78/7 odchod 13:20 z Holíčskej.
2. Re: #20498 Re: #20441. S S499.1023: Máš pravdu, ale ja súhlasím s Andym a myslím si, že doprava u nás sa zlepšila oproti nedávno predchádzajúcemu obdobiu (roky 1998, 1999, 2000, 2001...) Napr. pozitívne zmeny boli od 1.7.1999, keď predĺžili 92ku do DNV (koho zásluha to je asi viete), namiesto 121 a 122 vznikla 21 s intervalom presne 121 + 122 s tým, že táto kapacita sa vozí až do VW, kým so 122 sa vozila iba po Hriadky, a druhá polovica chodila až na VW. Linka 20 detto. Ďalej bol sedlový interval na 21 zahustený na 15 min. Ďalej brania 201 na dojazdoch, Ďalej najnovšie zmeny: brania 96 na dojazdoch (aj keď iba po r.š.) Prepr. kapacita v Petržalke bola od r. 1996 až do r. 2001 stále systematicky zväčšovaná.
Ale keď porovnávaš situáciu s rokmi 1994, 93, 92, alebo nebodaj pred 1989 - tak tá bola vtedy oveľa oveľa lepšia.
3. Re:#20502 Z: Súhlasim s tebou, že v DPB sa prejavuje čoraz viac vodičov ako schopných, ochotných, dbajú na profesionalitu (asi si uvedomujú, že sú nahraditeľný),... Ale stále sa nájdu aj taký, ktorí roba podľa mňa naschvál cestujúcim zle, alebo iba jednoducho kašlú na niektoré prevádzkové predpisy.Takíto vodičisa nájdu na každej prevádzke (podľa mňa ich je na niektorej viac, na niektorej menej) Nepoznám kokrétny prípad J, ale z vlastnej skúsenosti viem, že sú skutočne takí, ktorí sa zámerne vlečú ? ? ? ? ?
Reakcia na: Z #20502:
Nechcem posobit utocne, ale myslis, ze DPB ma medzi zakaznikmi nejaku prestiz?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.