Reakcia na: galiyosha #20511:
? Nepôsobíš útočne - diskutujeme! ? Percentuálna prestíž tu iste je - nezabúdaj, že DPB, a.s. je de facto JEDINÝM prevádzkovateľom verejnej hromadnej dopravy osôb, ktorý pokrýva mesto celoplošne. Či ju má i medzi zákazníkmi, je vecou miery ponúkanej služby - a takisto jej kvality. Faktom je, že zvládnutie spomínanej miery ponúkanej služby je v momentálnej situácii tá najobtiažnejšia výzva, pred ktorou denne DPB stojí...Miera tolerancie zákazníka sa prirodzene znižuje porovnaním našej verejnej dopravy s inými mestami. Zápas o zákazníka je momentálne veľmi nerovným bojom. Ale prestíž je niečo, čo sa nedá vybudovať za deň - a v podstate z ničoho! Podstatou úspechu, resp. získania prestíže je spolupráca medzi zúčastnenými stranami, kde vidno snahu obidvoch strán...tiež veľká miera tolerancie jednej z nich...nie je to však nemožné - kusisko práce, ktorý sa u prevádzkovateľa urobil za tak krátke obdobie, je dobrou zárukou, že to bude napredovať, nie upadať...že to bude v prospech oboch strán! Treba však podotknúť, že častokrát nie je "v nevýhode" len zákazník...Ilustrujme: vyjde na trať novučičká K2S, zrekonštruovaná za nemalý peniaz...a tiežcestujúci z nej za necelý týždeň prevádzky dokážu urobiť prepytujem "dobytčák"! Prerezané čalúnenie na krásnych nových sedačkách, vzadu povytláčané vetracie okná a pol stropu vo vleku počmáraný tagmi! Prečo by potom prevádzkovateľ nesiahol po "úsporných opatreniach"? Hoci aj v objednávke série autobusov, do ktorých si žiada namontovať "výlučne" drevené sedadlá...Takisto, ako sa prevádzkovateľ učí byť pružným a ústretovým, i cestujúci sa musí naučiť byť cestujúcim. Ono to pôjde - učenie a vzájomné poznávanie potrieb trvá síce niekedy dlhé obdobie..ale bude to nakoniec k spokojnosti všetkých zúčastnených.
?
Ike
Ak chcete evidencne cisla niektorych busov na vas farebny mobil tak
http://www.ike.webz.cz
su robene v formate 192x130;