Dnes sa podla vsetkeho zacina uzavierka kremelskej ulice v devine. Momentalne su uz rozmiestnene znacky. Obchadzka bude viest podla vsetkeho cez slovanske nabrezie a iba pre osobne automobily a iba autobusy mhd.
Zo stvrtka:
- 7108 po 6.15 h. ako ZV na linke 5/12, neskor ho nahradil 7904-03
- 2403 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni ho nahradil 2304
- 2930 od 21.54 h. bol nahradeny na linke 83/9 busom 2820 alebo 29 (ale skor to prve, len potom neviem, co robilo posledny odchod z Dubravky, ktoru robi 83/6, kde som mal dnes prave 2820)
A kde mame napisane o cistej 1803 a 1808? ? 1831-ka neni bohvie co ?
Mroz na 4810 je stale odporny voci ludom, on nevie jazdit, nervozny je, nadava nelubi sa mi ?
Z: Ja viem, že v DPB sú aj kvalitný ľudia, ktorí robia čo môžu, no mne stačí deň čo deň nastúpiť do Ikarusu 435 s prvým číslo 4... a viem čo dielenský robia. Keby sa vykašlali na Ik280 alebo TAMy, Vrakosy, ale ak sa nestarajú o to najlepšie čo tento podnik má, tak sorry, ale žiadne zázraky nerobia.
Dnes som sa viezol v 1831. Tomu vozu nehrkali dvere, zvonil zvonček na dverách, bol umytý, proste radosť cestovať.
Prečo to nevedia v Petržalke? Ono je fakt, že nemajú priestory, ale na dotiahnutie dverí a skelných výplní a prinitovanie hrkajúcich plechových krytov dverného mechanizmu, opravu sedačiek či protišmykovej podlahy nepotrebujem halu a vybavenie za tisíce, ale vôlu či tebou spomínanú profesionalitu a to čo po ruke mám. Áno 4. kolóna spravila pokrok a sprevádzkovala čo sa dalo len 4832 stojí a 4827, no akosi sprevádzkovať nestačí. Lebo nie je problém odstaviť voz na tri dni (s piatkom a na L84 dať kraťas) a môžem urobiť kompletnú opravu interiéru vozu. Vymením poťahy, opravím dvere, podlahu, vyčistím sedačky, podlahu,... Viem ešte je zima, ale čakám, že akonáhle sa oteplí na prijateľnú úroveň, začne sa s opravami.
Ale aj tak mám veľký strach o tie vozy, čo čoskoro dostanú do rúk.
No už som to tu písal, že veľa vodičov je stále viac slušných, milých,... Dokonca aj mrož na 4810. Teda tam ho vidím najčastejšie.
1. Dnes 3193 na 50/10 a ZV 2516 na 78/7 odchod 13:20 z Holíčskej.
2. Re: #20498 Re: #20441. S S499.1023: Máš pravdu, ale ja súhlasím s Andym a myslím si, že doprava u nás sa zlepšila oproti nedávno predchádzajúcemu obdobiu (roky 1998, 1999, 2000, 2001...) Napr. pozitívne zmeny boli od 1.7.1999, keď predĺžili 92ku do DNV (koho zásluha to je asi viete), namiesto 121 a 122 vznikla 21 s intervalom presne 121 + 122 s tým, že táto kapacita sa vozí až do VW, kým so 122 sa vozila iba po Hriadky, a druhá polovica chodila až na VW. Linka 20 detto. Ďalej bol sedlový interval na 21 zahustený na 15 min. Ďalej brania 201 na dojazdoch, Ďalej najnovšie zmeny: brania 96 na dojazdoch (aj keď iba po r.š.) Prepr. kapacita v Petržalke bola od r. 1996 až do r. 2001 stále systematicky zväčšovaná.
Ale keď porovnávaš situáciu s rokmi 1994, 93, 92, alebo nebodaj pred 1989 - tak tá bola vtedy oveľa oveľa lepšia.
3. Re:#20502 Z: Súhlasim s tebou, že v DPB sa prejavuje čoraz viac vodičov ako schopných, ochotných, dbajú na profesionalitu (asi si uvedomujú, že sú nahraditeľný),... Ale stále sa nájdu aj taký, ktorí roba podľa mňa naschvál cestujúcim zle, alebo iba jednoducho kašlú na niektoré prevádzkové predpisy.Takíto vodičisa nájdu na každej prevádzke (podľa mňa ich je na niektorej viac, na niektorej menej) Nepoznám kokrétny prípad J, ale z vlastnej skúsenosti viem, že sú skutočne takí, ktorí sa zámerne vlečú ? ? ? ? ?
Mas pravdu, ja som si to neuvedomil, kedze 99% cestujem vsade trolejbusmi, lebo elektricky a autobusy mam dalej, a trolejbusy sa o trochu teraz zlepsili. Vsetky tri linky 201, 202 a 208 maju 8-9-minutovy celodenny interval, a to nie je take hrozne. Kedysi sa nedalo do 218 ani dostat... Ale fakt, napriklad zrusili dve spojenia do Dubravky - 12 a 34.. Mas pravdu
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomi
kua vzdy mam pri sebe fotak a akurat vcera som ho musel pozicat ?