1. Dnes 3193 na 50/10 a ZV 2516 na 78/7 odchod 13:20 z Holíčskej.
2. Re: #20498 Re: #20441. S S499.1023: Máš pravdu, ale ja súhlasím s Andym a myslím si, že doprava u nás sa zlepšila oproti nedávno predchádzajúcemu obdobiu (roky 1998, 1999, 2000, 2001...) Napr. pozitívne zmeny boli od 1.7.1999, keď predĺžili 92ku do DNV (koho zásluha to je asi viete), namiesto 121 a 122 vznikla 21 s intervalom presne 121 + 122 s tým, že táto kapacita sa vozí až do VW, kým so 122 sa vozila iba po Hriadky, a druhá polovica chodila až na VW. Linka 20 detto. Ďalej bol sedlový interval na 21 zahustený na 15 min. Ďalej brania 201 na dojazdoch, Ďalej najnovšie zmeny: brania 96 na dojazdoch (aj keď iba po r.š.) Prepr. kapacita v Petržalke bola od r. 1996 až do r. 2001 stále systematicky zväčšovaná.
Ale keď porovnávaš situáciu s rokmi 1994, 93, 92, alebo nebodaj pred 1989 - tak tá bola vtedy oveľa oveľa lepšia.
3. Re:#20502 Z: Súhlasim s tebou, že v DPB sa prejavuje čoraz viac vodičov ako schopných, ochotných, dbajú na profesionalitu (asi si uvedomujú, že sú nahraditeľný),... Ale stále sa nájdu aj taký, ktorí roba podľa mňa naschvál cestujúcim zle, alebo iba jednoducho kašlú na niektoré prevádzkové predpisy.Takíto vodičisa nájdu na každej prevádzke (podľa mňa ich je na niektorej viac, na niektorej menej) Nepoznám kokrétny prípad J, ale z vlastnej skúsenosti viem, že sú skutočne takí, ktorí sa zámerne vlečú ? ? ? ? ?
Mas pravdu, ja som si to neuvedomil, kedze 99% cestujem vsade trolejbusmi, lebo elektricky a autobusy mam dalej, a trolejbusy sa o trochu teraz zlepsili. Vsetky tri linky 201, 202 a 208 maju 8-9-minutovy celodenny interval, a to nie je take hrozne. Kedysi sa nedalo do 218 ani dostat... Ale fakt, napriklad zrusili dve spojenia do Dubravky - 12 a 34.. Mas pravdu
Môžeme sa taktiež spýtať, prečo je bratislavský vozový park "dožívajúci", keď kdekoľvek inde sú rovnako staré A, T, E vo svojich najlepších rokoch? Môžeme. A môžeme si aj odpovedať. Je to vďaka rokom a rokom katastrofálnej neúdržby tými istými dielenskými, ktorí dnes "robia zázraky". Základom údržby bolo z nových autobusov ukradnúť všetko, čo sa nejakým spôsobom dalo zužitkovať v osobných automobiloch či speňažiť, počínajúc gombíkmi na prepínačoch, cez ostrekovače, hmlovka a spätné zrkadlá. Bratisdalva bola od začiatku sedemdesiatych rokov zvyknutá o vozidlá sa vôbec nestarať, však keď sa rozpadnú, prídu nové. To isté bolo aj v iných mestách. Lenže BA si akosi ešte neuvedomila. Tak si tu nenahovárajme, že neokázalé hrdinstvo našich pracovníkov zachraňuje DP pred krachom. Bie. DP je v sračkách ,dostal sa tam sám, svojou zásluhou a musí sa z nich aj sám vyhrabať.
I.
Prezerala som si svoj príspevok niekoľkokrát...nie je v ňom zmienka o obhajovaní, je to len moje osobné konštatovanie takejto situácie. ?
----------
16 rokov medzi ľuďmi od DA ma naučilo byť pragmatikom, preto nezvyknem robiť úvahy - ako si bol označil - bezhlavo. Som realista - a viem, že vodič nie je ani dokonalý, ani perfektný. Keby bol, ligotal by sa (ako správny odliatok) na slnku - a keby ostal v "pôvodnej forme", prinajmenšom by mu nad hlavou visel krúžok a pri sedení za volantom by si prisadol pár krídel! Bratislavská MHD dnes však už nie je bratislavská MHD, akú ju majú mnohí zafixovanú - a nemenne - už po mnohé roky. Mnohí z dodnes jazdiacich vodičov tu nezriedka jazdia i štvrťstoročie - a títo tvoria dobrý základ "rodiny" vodičov. Títo sa i napriek všetkému, čo majú po roky cestujúci zafixované ako nemenné, stali viac než profesionálnymi - a mnohí ďalší sa stále nimi učia byť - a to všetko za ťažkých podmienok a v neutešenej situácii - s dožívajúcim vozovým parkom a nevyhovujúcou infraštruktúrou. To títo ľudia + mnohí ďalší, ktorých "nie je vidieť", pretože nie sú zákazníkovi na očiach za volantmi či riadiacimi pultami, držia seba i svojho zamestnávateľa v rovine, aby v boľavej a neutešenej situácii, v ktorej sa nachádza, nestratil svoje meno či prestíž na trhu služieb! I toto je profesionalita, ktorá sa zamestnancom DPB - je jedno, či vodičom, dielenským, majstrom, vedúcim či kancelárskym nedá uprieť - i keď sa neligocú na slnku a môžu sa dopustiť chýb. Nie som zaujatá, ani "bezhlavá" - iba ticho hrdá...na veľký kus práce, ktorá sa odviedla v osobnom dozrievaní týchto ľudí. I ja sa v tejto rovine snažím zrieť. Do podoby profesionála, akým je väčšina "mojich ľudí".
Pod "rozmyslením si..." ---viď príspevok--- jednoducho nemusí natočiť...nie je to pravidlo, len jedna z možností..dopravné prevádzky robia všetko pre to, aby sa takáto situácia stávala čo najmenej - ľudia na údržbe robia často "zázraky"...ale stane sa.
?
Ty si už asi nepamätáš na Trávnikoch l.12 v 5 -minútovom intervale, až do Dúbravky, k tomu 8, 9, autobusy 38, 55, 109, z druhej strany 34 až do Dúbravky, 54 celodenne a celotýždenne...
Hádam jediné, čo sa zlepšilo, sú klobásy na ex-218 ale zase je dlhší interval.
Áno, vozidlá boli plnšie. No a pokiaľ sa zmenšila ponuka a vozidlá sú prázdnejšie, kde sú tí ľudia? Áno, v autách. Magistrát ich za tichej podpory mlčiaceho DP vyhnal do áut.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike