Reakcia na: galiyosha #20511:
? Nepôsobíš útočne - diskutujeme! ? Percentuálna prestíž tu iste je - nezabúdaj, že DPB, a.s. je de facto JEDINÝM prevádzkovateľom verejnej hromadnej dopravy osôb, ktorý pokrýva mesto celoplošne. Či ju má i medzi zákazníkmi, je vecou miery ponúkanej služby - a takisto jej kvality. Faktom je, že zvládnutie spomínanej miery ponúkanej služby je v momentálnej situácii tá najobtiažnejšia výzva, pred ktorou denne DPB stojí...Miera tolerancie zákazníka sa prirodzene znižuje porovnaním našej verejnej dopravy s inými mestami. Zápas o zákazníka je momentálne veľmi nerovným bojom. Ale prestíž je niečo, čo sa nedá vybudovať za deň - a v podstate z ničoho! Podstatou úspechu, resp. získania prestíže je spolupráca medzi zúčastnenými stranami, kde vidno snahu obidvoch strán...tiež veľká miera tolerancie jednej z nich...nie je to však nemožné - kusisko práce, ktorý sa u prevádzkovateľa urobil za tak krátke obdobie, je dobrou zárukou, že to bude napredovať, nie upadať...že to bude v prospech oboch strán! Treba však podotknúť, že častokrát nie je "v nevýhode" len zákazník...Ilustrujme: vyjde na trať novučičká K2S, zrekonštruovaná za nemalý peniaz...a tiežcestujúci z nej za necelý týždeň prevádzky dokážu urobiť prepytujem "dobytčák"! Prerezané čalúnenie na krásnych nových sedačkách, vzadu povytláčané vetracie okná a pol stropu vo vleku počmáraný tagmi! Prečo by potom prevádzkovateľ nesiahol po "úsporných opatreniach"? Hoci aj v objednávke série autobusov, do ktorých si žiada namontovať "výlučne" drevené sedadlá...Takisto, ako sa prevádzkovateľ učí byť pružným a ústretovým, i cestujúci sa musí naučiť byť cestujúcim. Ono to pôjde - učenie a vzájomné poznávanie potrieb trvá síce niekedy dlhé obdobie..ale bude to nakoniec k spokojnosti všetkých zúčastnených.
?
J
Dnes som sa viezol v 1831. Tomu vozu nehrkali dvere, zvonil zvonček na dverách, bol umytý, proste radosť cestovať.
Prečo to nevedia v Petržalke? Ono je fakt, že nemajú priestory, ale na dotiahnutie dverí a skelných výplní a prinitovanie hrkajúcich plechových krytov dverného mechanizmu, opravu sedačiek či protišmykovej podlahy nepotrebujem halu a vybavenie za tisíce, ale vôlu či tebou spomínanú profesionalitu a to čo po ruke mám. Áno 4. kolóna spravila pokrok a sprevádzkovala čo sa dalo len 4832 stojí a 4827, no akosi sprevádzkovať nestačí. Lebo nie je problém odstaviť voz na tri dni (s piatkom a na L84 dať kraťas) a môžem urobiť kompletnú opravu interiéru vozu. Vymením poťahy, opravím dvere, podlahu, vyčistím sedačky, podlahu,... Viem ešte je zima, ale čakám, že akonáhle sa oteplí na prijateľnú úroveň, začne sa s opravami.
Ale aj tak mám veľký strach o tie vozy, čo čoskoro dostanú do rúk.
No už som to tu písal, že veľa vodičov je stále viac slušných, milých,... Dokonca aj mrož na 4810. Teda tam ho vidím najčastejšie.