Pozooor 4802 ma zamalovane zrkadla na cerevenu rrrrrr ja som fetischista na cervenu len skoda ze si ich budem trosku pliect z 4812, este ze jej zostali tie oranzove zaclonky a dve evidencka.
Ahojte, neviem či si niekto všimol, ale na Hviezdoslavovom námestí sú žľiabky kolajníc ktoré vedú smerom na Jesenského ulicu plné štrkových kamienkov ktoré robotníci používali ked kládli kocky, dúfam že si to niekto od DPB všimne lebo ked na to pustia električky budú asi na tom poriadne naskakovať ?
Zo vcera:
50 PP(okrem/2-4): 3623, 3624, 3631, 3626, 3621, 3183 , 3002 , 3625, 3628, 3615
X50: 3515 +revizori o 16:10
80 KPP: 3616, 3187, 3608
82 KPP: 3192, 3627, 3629, 3197
89 PP(okrem/2): 3191, 3612, 3619, 3610
331: 6285
401: 1402
> 31/? 1910 mala pred 15:00 nehodu na Hodzovom nam. smer Slavicie udolie pri vjazde do podjazdu zachytila prebehujucu chodkynu, 1.dorazil dispecing, potom sanitka, potom policia, tvorili sa kolony
> ZV 6285 bola t.c. na 205
> z linky 4 isla o 15:00 do vozovne 7765/7766 so zlomenym pantografom
> ZV 2707 po 19:00 na linke 78
> 4096 na 90/1
> 6267 na 212/3
> nahneval ma vodic 82/3 3629, ktory nezastavil vecer na zastavke Viedenska, a tak som nemohol nastupit(asi sa ponahlal do vozovne, v tom case totiz robil posledne kolo...)
Ak myslis 1.DPA-ked si ich teda tam videl tak je mozne, ze su na prehliadke..
Lebo vsetky vozy sa opravuju v 1.DPA... Tam je totiz najlepsie vybavenie na udrzbu ?
Dajte to ako novinku, alebo čo: Od 8. marca ide uzávierka Kremeľskej: 28 z DNV iba po Devín Hrad, 29 a 502 iba po Slovanské nábr: U Srnčíka. Škoda, že sa nebude zase jatdiť pod hradnú skalu, a cez tú úzku bránu ? ? ?
7704 robí rané vložené deviny, pokiaľ to sledujem, už pár dní, viacmenej pravidelne, a potom sa postaví ako záložák buď na Hl.St., alebo na Pošeň.
Z: K budovaniu tej prestíže, či vzájomnej dôvery: ...si písala niečo v zmysle, že obidve strany musia byť viac či menej tolerantné. No ale podľa ma obidve strany toleranciu prejavujú, ale efekt sa nejako nedostavuje. Mám taký blbý dojem, že takýmto spôsobom sa bude budovať prestíž poskytovateľa MHD v Blave ešte dlhé desaťročia...
? Nepôsobíš útočne - diskutujeme! ? Percentuálna prestíž tu iste je - nezabúdaj, že DPB, a.s. je de facto JEDINÝM prevádzkovateľom verejnej hromadnej dopravy osôb, ktorý pokrýva mesto celoplošne. Či ju má i medzi zákazníkmi, je vecou miery ponúkanej služby - a takisto jej kvality. Faktom je, že zvládnutie spomínanej miery ponúkanej služby je v momentálnej situácii tá najobtiažnejšia výzva, pred ktorou denne DPB stojí...Miera tolerancie zákazníka sa prirodzene znižuje porovnaním našej verejnej dopravy s inými mestami. Zápas o zákazníka je momentálne veľmi nerovným bojom. Ale prestíž je niečo, čo sa nedá vybudovať za deň - a v podstate z ničoho! Podstatou úspechu, resp. získania prestíže je spolupráca medzi zúčastnenými stranami, kde vidno snahu obidvoch strán...tiež veľká miera tolerancie jednej z nich...nie je to však nemožné - kusisko práce, ktorý sa u prevádzkovateľa urobil za tak krátke obdobie, je dobrou zárukou, že to bude napredovať, nie upadať...že to bude v prospech oboch strán! Treba však podotknúť, že častokrát nie je "v nevýhode" len zákazník...Ilustrujme: vyjde na trať novučičká K2S, zrekonštruovaná za nemalý peniaz...a tiežcestujúci z nej za necelý týždeň prevádzky dokážu urobiť prepytujem "dobytčák"! Prerezané čalúnenie na krásnych nových sedačkách, vzadu povytláčané vetracie okná a pol stropu vo vleku počmáraný tagmi! Prečo by potom prevádzkovateľ nesiahol po "úsporných opatreniach"? Hoci aj v objednávke série autobusov, do ktorých si žiada namontovať "výlučne" drevené sedadlá...
Takisto, ako sa prevádzkovateľ učí byť pružným a ústretovým, i cestujúci sa musí naučiť byť cestujúcim. Ono to pôjde - učenie a vzájomné poznávanie potrieb trvá síce niekedy dlhé obdobie..ale bude to nakoniec k spokojnosti všetkých zúčastnených.
?
? Rozumiem aj týmto aspektom...uvedené sú boľavou históriou dávneho (ne)hospodárenia, ktorá bola cestujúcej verejnosti dlhé roky na očiach... ? Nedá sa však stále len pripomínať negatíva minulosti...ak sa aj za nimi obzrieme, malo by to byť preto, aby sme sa poučili z chýb a mohli napredovať. Hmmm...hrdinstvo...to by bolo naozaj iba nahováranie si...ale DPB, celý, tak, ako je, je o práci s ľuďmi. A najmä pri práci s ľuďmi platí, že ak budeme (aspoň chcieť) vidieť rozvoj vecí pozitívne, oni sa takými začnú skôr či neskôr javiť.
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe