Reakcia na: intony.sk #61296:
No asi skôr od veci ☺ na tej mape je vlastne spravená taká kombinácia rýchlo- a pomaloelektričky.. Tie poprepájané trate v centre nie sú príliš koncepčné, je to vlastne len rozvetvovanie a komplikovanie súčasných trás.Podľa môjho názoru by bolo najlepšie ak by sa spravili hlavne trasy A a B (samozrejme električkové) -čiže polooblúky (alebo ako to tu niekto nazval) s dvomi križovaniami v centre.
Tieto trate by som potom úplne fyzicky oddelil od ostatných električkových tratí a potom rozmýšľal čo ďalej so zvyškom tratí-ako ich čo najlepšie dobudovať aby vhodne dopĺňali NDS.
Teda radiály Ružinovská, račianska, karloveská a petržalská
by boli NDS.
Samozrejme také predĺženie trate z Dúbravky a vybudovanie terminálu SAD by bolo super, takisto ako predĺženie trate na Letisko a vybudovanie novej trate na Dolné Hony.
Ale to je len môj názor☺
Kami
ZSR je spravca drahy, ma ramcove zmluvy na vystavbu infrastruktury za EU peniaze. Jazdit moze ZSSK, BRKS a hoci aj DPB.
V ramci uzla treba elektrifikovat DNV - Marcheg (bude), nove zastavky (dufam), Filialku (kto vie), prepojenie trati.