Reakcia na: fobust #61243:
Vlak. Cesta totiž nesmerovala len na Krym, ale mala za cieľ ošotoušiť čo najväčší kus UA, takže smerovanie bolo Čop-Ľvov-Kyjev-Simferopoľ-Jalta (s výjazdami do Alušty a Simferopoľu)-Sevastopoľ-Bachčisaraj-Simferopoľ-Ľvov-Čop (inou cestou). Cez deň mestá, cez noc presuny vlakom, akurát 3 noci v Jalte a 1 noc v Sevastopoli spánok na pevnine:-).
Velmi dobre totiz viem, ze pri vyssom napati a rovnakom vykone tecie drotom mensi prud, takze tvoje argumenty nespochybnujem
prestupuje na ASMN do MHD. To znamená, že keď cestuje už len od Rajskej, tak čelí tiež nespolahlivosti MHD a to do Rovnakej miery ako keby prestupoval na periferii. A teraz, ked sa mu stane, že niečo zlyhá raz do mesiaca, tak sa mu to stane pri dlhšej trase MHD možno 1 a pol krát do mesiaca. Tiež vypapaný argument.
Sommelier
Myslím, že to dokazuje, že sa to dá vymysliet a že to bude fungovat.
Ešte bude treba doriešiť nástupište smerom z mesta, lebo nechceme polorpazdne tbusy nechat otacat az na Cilizskej.
si: ak mam byt uprimny, 78 bola dobry spoj, ktorým sa často dalo dobre cestovat. Lenze tak ako si to popisal ty - Holicska - Cilizska, to mi setrne nepripada. Zachadzka do Ruzinova - rovnaka strata ako v pripade teoretikov napojit elektrickou vrakunu a Biskupice od Ruzinova.
Ale k tym trolejbusom... Hmmm. Sam vies, ze to na DH nie je az tak tragicke. Ako odchovanec 201 a 202 som presadol do 33 a 32 (az na Kuklovsku - denne) a spominal som na tie vrestiace rarohy typu 6608 a spol...
Keby sa k tomu pridala linka, odporucam kratka, s takym 5 - 10 minutovym intervalom - len na CR, bolo by to uplne OK. Najma ked budes prestupovat na tom istom nastupisti.
No a to, že 201 pojde inak - svoju funkciu si splni tak ci onak.