Reakcia na: Mike #61260:
minimalne ta na dolnych honoch ma vykonnostnu rezervu (povodne plany boli zatrolejovat toho na dolnych honoch a v podunajskych biskupiciach viac), ale tam hra rolu aj vzdialenost od meniarne kedze trakcne napatie je len 600 V, prudy vysoke (ked sa tych vozidiel stretne na useku viacero a vsetky chcu rozbiehat tak to ide do tisicov A - 15Tr(M) ma 2x100, t.j. 200kW trakcne motory, tie si pri 600 V pri plnom odbere cucnu dokopy cca 340 A + v zime neake to kurenie 
Sommelier
Myslím, že to dokazuje, že sa to dá vymysliet a že to bude fungovat.
Ešte bude treba doriešiť nástupište smerom z mesta, lebo nechceme polorpazdne tbusy nechat otacat az na Cilizskej.
si: ak mam byt uprimny, 78 bola dobry spoj, ktorým sa často dalo dobre cestovat. Lenze tak ako si to popisal ty - Holicska - Cilizska, to mi setrne nepripada. Zachadzka do Ruzinova - rovnaka strata ako v pripade teoretikov napojit elektrickou vrakunu a Biskupice od Ruzinova.
Ale k tym trolejbusom... Hmmm. Sam vies, ze to na DH nie je az tak tragicke. Ako odchovanec 201 a 202 som presadol do 33 a 32 (az na Kuklovsku - denne) a spominal som na tie vrestiace rarohy typu 6608 a spol...
Keby sa k tomu pridala linka, odporucam kratka, s takym 5 - 10 minutovym intervalom - len na CR, bolo by to uplne OK. Najma ked budes prestupovat na tom istom nastupisti.
No a to, že 201 pojde inak - svoju funkciu si splni tak ci onak.