viete o tom ze jazdi L X1 ???jej trasa je Zatisie,Trnavske myto,Legionarska,Jesenskeho,PKO,Molecova a jazdi na nej7787+88
Velmi dobre totiz viem, ze pri vyssom napati a rovnakom vykone tecie drotom mensi prud, takze tvoje argumenty nespochybnujem 
Do ulice ti nikto 3kV dat nedovoli, ani ked to bude tak vyrazne oddelene ako na useku vozovna Krasnany - Hybesova 
), pri trolejoch ma velmi ani nenapadlo menit trakcne napatie (aj ked z relativne nizkeho napatia vyplyvaju obdobne problemy)
)
Ale 1) norma nedovoli do ulice viac ako tusim 1kV, 2) vozidla sa vyrabaju na 600 a 750 V a 3) prechadzat zo 600 na 750 by velky vyznam nemalo, kedze to nie je ziaden vyrazny rozdiel... len by ostali komplet vsetky vozidla elektrickej trakcie nepojazdne, a musel by si nakupovat nove alebo nakladne prerabat vyzbroje
) a tak akosi plati ze cim dlhsi kabel, tym ma vacsi odpor a tym je na nom aj vacsi ubytok napatia
)
Sommelier
Ale už dnes máš ružinovský spojený s ASMN 3 minutovym intervalom 201,202,208, ktorý možeš ešte zlepšiť.
Nehovoriac o tom, že niekoho može napadnút, že AHA, tam hore sú koľajnice, sláva, hurá a postaví sa odbočka a prepoja sa nivy, šafko tak sme doma parádne rýchlo, že ?
A v špičke nie sú tie intervaly tragické. Skor naopak, do mnohých základných smerov 5 minút.
A to za jednotné nástupište stojí - každodenná prechádzaka vestibulom AS, či parkoviskom na Bajkalskej možno niekomu ulahodí, ale to je podla mna strata.
A ako žolíka v rukáve mám víkendové a večerné príchody a odchody z Nív.
Tak a k dokonalosti stačí už len krôčik.