Reakcia na: Mike #61260:
minimalne ta na dolnych honoch ma vykonnostnu rezervu (povodne plany boli zatrolejovat toho na dolnych honoch a v podunajskych biskupiciach viac), ale tam hra rolu aj vzdialenost od meniarne kedze trakcne napatie je len 600 V, prudy vysoke (ked sa tych vozidiel stretne na useku viacero a vsetky chcu rozbiehat tak to ide do tisicov A - 15Tr(M) ma 2x100, t.j. 200kW trakcne motory, tie si pri 600 V pri plnom odbere cucnu dokopy cca 340 A + v zime neake to kurenie
) a tak akosi plati ze cim dlhsi kabel, tym ma vacsi odpor a tym je na nom aj vacsi ubytok napatia
prestupuje na ASMN do MHD. To znamená, že keď cestuje už len od Rajskej, tak čelí tiež nespolahlivosti MHD a to do Rovnakej miery ako keby prestupoval na periferii. A teraz, ked sa mu stane, že niečo zlyhá raz do mesiaca, tak sa mu to stane pri dlhšej trase MHD možno 1 a pol krát do mesiaca. Tiež vypapaný argument.
Nebol by som povedal, ze takato dialkova trolejbusova trasa niekde existuje.
Sommelier
Dnes som vliezol do áčka a už tam sú nové tabule s konečnou Depo Hostivař.