Reakcia na: si #61182:
Naviac, VRAKOSA je druh vozidla specificky pre DPB, ktory uz aspon 15 rokov ziadnu nekupil. SADky maju dost casto Karosy 954, a to je teda velmi slusne zvezenie. Komfortne. Na rozdiel od bratislavskej T3, rozheganej, docmaranej, natrieskanej, s laminatovymi sedackami.
a btw, na tom volnom travniku medzi lidlom a billou uz trcia zo zeme neake drevene vymeriavacie koliky, takze uz len cakam ze co tam vyrastie...
Sommelier
Tú MHD zlepším už len tým, že tie vozy od niekiaľ musím zohnat, MHD dostane cestovné a dotáciu - a to sú peniaze. Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať.
Ten tvoj výpočet je tak trochu hviezdny element.
Pretože z globalneho ekonomického hľadiska bude MHD s husteným intervalom výhodnejšia.
To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine ?
Patrí k 10 % menšine, ktorá na cestu do práce nevyužije MHD ?
Aká je jeho terajšia motivácia jazdiť hromadne ? Je to najma Cena. A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash, ani mu ich nikto nezoberie a tieto peniaze fyzicky neexistujú, tak neviem o čom je reč.
Takže: keď 90 % prestupuje, 15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD.
10 minút navyše je maximálna hranica časového posunu. Priemerne sa bude jednať o 3 - 7 minút, pričom zachádzanie na ASMN - cca 1:30 minúty, presun z výstupišťa - zastávka 1:30, takže skutočný rozdiel bude nižší.