Reakcia na: Papyr #61218:
Ako metro dost sucks ! Ked nemusim, tak tam neleziem. Z balkona sa divam do vchodu A - JP, ale napriek tomu, ze mam metro po ceste kazdy den A + C + bus, chodim 11 + bus, lebo je to rychlejsie. A to chodim cez polku mesta.A ako to bolo so stavebnym ruchom na wilsonaku ? Neprepajali ho priamo s holesovicami, ci sa mi len nieco zdalo ?
http://www.praha-mesto.cz/uzplan/ostatni_studie/SS_PRAK-Metro%5Csrovnavaci_studie%5Co7.gif
toto som našiel, ale ty asi o inom kávu miešaš, táto je najaká zrovnávacia.
Dávno som našiel nejaký výhlad až po trasu E,F,G,H do roku 2130 ? Už ale neviem kde... Máš nejakú stránku plánovanej trasy ?
Sommelier
Tú MHD zlepším už len tým, že tie vozy od niekiaľ musím zohnat, MHD dostane cestovné a dotáciu - a to sú peniaze. Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať.
Ten tvoj výpočet je tak trochu hviezdny element.
Pretože z globalneho ekonomického hľadiska bude MHD s husteným intervalom výhodnejšia.
To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine ?
Patrí k 10 % menšine, ktorá na cestu do práce nevyužije MHD ?
Aká je jeho terajšia motivácia jazdiť hromadne ? Je to najma Cena. A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash, ani mu ich nikto nezoberie a tieto peniaze fyzicky neexistujú, tak neviem o čom je reč.
Takže: keď 90 % prestupuje, 15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD.
10 minút navyše je maximálna hranica časového posunu. Priemerne sa bude jednať o 3 - 7 minút, pričom zachádzanie na ASMN - cca 1:30 minúty, presun z výstupišťa - zastávka 1:30, takže skutočný rozdiel bude nižší.