Reply on: Sommelier #61146:
D-cko zacinaju za tri roky, ale radsej keby s nim nezacali. Riesi malo, stoji vela, a v navrhovanej trase sice umoznuje dvakrat prestup na C, ale ani raz na B. Je to snad este horsi paskvil, ako metro na letisko. Potrebuju preinvestovat strasne miliardy, tak stavaju blbosti. Ale taka jednoducha vec, aby napr. umoznili busom MHD jazdit po tramvajovom pase, cim by eliminovali na mnohych miestach zapchy, ich nenapadne. Pritom je to zadarmo. Ani elektrickovy podjazd niektorych kritickych miest (napr. Letenske nam.) ich nenapadne. Naco investovat do elektriciek, mestskych vlakov event. autobusov, ved predsa metro je vsespasny, vseriesiaci system, a ked natiahneme jednu linku metra, tak cele siroke okolie sa pos... od vdacnosti, o hosanna haleluja, vivat metro. Aj ked je vlak vzdy rychlejsi a Praha je zazeleznicovana cela, vlak je fuj, treba podporovat vyhradne metro. Preto ani medzi nadrazim Dejvice a Hradcanskou a nadrazim Bubny a Vltavskou nie je ziadne prepojenie, preto sa metro vyhlo nadrazi Vysocany, preto uz 30 rokov zeleznica podchadza stanicu metra Kacerov bez zastavenia a bez nastupista, preto na letisko nesmie viest rychlodraha. Na zvracanie mi je z prazskeho magistratu.
Sommelier
Tú MHD zlepším už len tým, že tie vozy od niekiaľ musím zohnat, MHD dostane cestovné a dotáciu - a to sú peniaze. Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať.
Ten tvoj výpočet je tak trochu hviezdny element.
Pretože z globalneho ekonomického hľadiska bude MHD s husteným intervalom výhodnejšia.
To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine ?
Patrí k 10 % menšine, ktorá na cestu do práce nevyužije MHD ?
Aká je jeho terajšia motivácia jazdiť hromadne ? Je to najma Cena. A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash, ani mu ich nikto nezoberie a tieto peniaze fyzicky neexistujú, tak neviem o čom je reč.
Takže: keď 90 % prestupuje, 15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD.
10 minút navyše je maximálna hranica časového posunu. Priemerne sa bude jednať o 3 - 7 minút, pričom zachádzanie na ASMN - cca 1:30 minúty, presun z výstupišťa - zastávka 1:30, takže skutočný rozdiel bude nižší.