Dnes som sa bavil s vodicom 7717 a kukali sme tie odpruzene podvozky. Vravel mi, ze to je na tanky. Vraj tlmi to narazy celkom dobre, nerovnosti, skoky, prudsie brzdenie - pre cestujuceho je to vraj fajn. Ale je to vraj o 1 tonu (tak mi povedal) tazsie. Na T3 s tym ma vodic udajne dost problem zabrzdit. Idealne to vraj bolo dat na T6, lebo na T3 je to pritazke. Proste na hovno sa s tym vraj jazdi, ale komfort cestujuceho to zlepsuje.
Dobru noc, 4:20 mam nastup.
Dobru noc, 4:20 mam nastup.
Sommelier
Ale samozrejme, nikde som nepisal o tom, že by železnice mal stavat jeden alebo druhy ci treti. To je otazka buduceho zriadenia. A mimochodom, trate maju spravcu a prevadzkovatela a dospela na to doba, aby sa rozlisovalo medzi ZSSK a ZSR, pretoze ten vlak moze postavit a prevadzkovat uplne ina spolocnost.
Cestujuci je tvor usmernovany moznostami, ktore sa mu ponukaju.
To s tym sedenim nekomentujem.
Ani to zhananie zdrojov nekomentujem.
A tou zeleznicou vytvoris potrebne prepojenie, ktore tymto smerom nie je a je jedno čo hovorí existujúci projekt. Toto riesenie mu snad neodporuje ani ho nenarusa.
By the way o akom projekte hovoríš ?
Nezachadzam do detailov,
autobusy na nivy zachadzat nemusia,
celu dlzku tras pri elektricke ci pod trolejmi,
Systemom nakupovat elektricky a trolejbusy namiesto autobusov. To je celé.