Dnes som sa bavil s vodicom 7717 a kukali sme tie odpruzene podvozky. Vravel mi, ze to je na tanky. Vraj tlmi to narazy celkom dobre, nerovnosti, skoky, prudsie brzdenie - pre cestujuceho je to vraj fajn. Ale je to vraj o 1 tonu (tak mi povedal) tazsie. Na T3 s tym ma vodic udajne dost problem zabrzdit. Idealne to vraj bolo dat na T6, lebo na T3 je to pritazke. Proste na hovno sa s tym vraj jazdi, ale komfort cestujuceho to zlepsuje.
Dobru noc, 4:20 mam nastup.
Dobru noc, 4:20 mam nastup.
Martin Fundárek
#61084: "nový NDS (myslím tým zrýchlodrážnenú električku..."
"Čo dosiahneš rekonštrukciou radiál? Ostrovčeky väčšie nebudú a tým ani zásadné zrýchlenie ani zlepšenie."
Na ostrovčeky zvysoka dlabem. Pod rekonštrukciou mám na mysli predovšetkým zníženie počtu kolíznych bodov s IAD likvidáciou niektorých krížení a dôsledným vybavením ostatných semaformi s plnou preferenciou električky všade tam, kde je to možné, t.j. s výnimkou veľmi zložitých križovatiek typu Jozefa Čabelku a úseku KV-Tunel, kde pri rannej frekvencii spojov plná preferencia fungovať nemôže #51571). Zložité križovatky prestavať na mimoúrovňové, ak je na to priestor. Ďalej zlúčenie niektorých zastávok ležiacich príliš blízko pri sebe. Nuž a napokon podstatné skvalitnenie trate - odstránenie lomených oblúkov, prechodnice a pod.
"To ti ako stačí ?" Na začiatok by mi to bohato stačilo.
"pod zem je na existujúcich tratiach namiesto stavby nových vyhadzovanie paňazí na nesprávnu vec. Aj tak sa mesto musí obísť a to aspoň dva krát."
Pod zakopaním pod zem nemyslím pod Špitálsku a pod Obchodnú, ale polokruhy Šafko-Mierko-HlSt-Trnavské a Trnavské-Karadžičova-Dunajská-Nový most #46761, #46745).
"Autobus prejde z Gagarinovej na diaľnicu, aby sa dostal na letisko a odtiaľ do mesta ?"
Nie, aby sa dostal na letisko a šlus. Ak má chodiť do mesta, nie je dôvod ťahať ho na letisko. Letisko je pre smer Šamorín trochu od ruky, preto myslím, že by trasa na Nivy mohla byť zachovaná. Návrh ukončiť ju na letisku je len snahou vyjsť Ti v ústrety, keďže trasovanie SAD do centra odmietaš a napojenie na trolejbusy nepovažujem za vhodné zasa ja.
"Takže keď je niekto na niečo zvyknutý, nech to tak má ?"
Ľudia sú dosť konzervatívni a ak ich chceš naučiť na niečo iné, musíš ponúknuť dostatočnú kvalitu. Odstrašujúcim príkladom na prístup "však si ľudia zvyknú" je náhrada trate na Štefánikovej "priečnou osou". Tam to tiež na papieri niekomu vychádzalo, ale v praxi ... škoda rečí.