Reakcia na: si #61094:
a ty máš niečo proti tomu ? Je to ich právo, to im cheš ako uberať ? Si sa zbláznil, nie ? A to, že sa odvezu v jednom aute 4 je hrdinský čin hodný nasledovania. 4 osoby v jednom aute - to vídaš každý deň, alebo raz za týždeň ?
Lebo mne sa moc nezdá, že by sa to stalo národným športom.
Skôr by som sa zastavil nad podstatnejšou vecou.
Čo si myslíš o prístupe je na benzín - nemáme auto, nieje na benzín máme auto ?
Víťazne výchádza len máme auto - máme na benzín - spýtaj sa dedinčanov kolko to stojí mesačne - okolo 4000,- a to bývaš blízko. Toľko za BUS nikdy nezaplatíš.
Podľa môjho názoru je ešte toto viac podstatné. Len zrealizovaním tohto riešenia vytvoríš predpoklady pre rozvoj tohto riešenia. Provizórium na pár rokov nikomu neuškodí, respektíve inej cesty nie je.
Martin Fundárek
Postaviť na kraji mesta prestupné terminály nie je zlá myšlienka, ale podľa môjho názoru je realizovateľná až vtedy, keď z týchto terminálov pôjde do mesta nový NDS (myslím tým zrýchlodrážnenú električku, nie metro). Potom si viem predstaviť ukončenie liniek zo Záhoria na Dúbravčiciach, od Pezinka v Rači a od Senca, Mostu a Šamorína pri letisku (prípadne od Senca na ZP, ak by bola Vajnorská radiála tiež prebudovaná na NDS).
Za súčasného systému električiek a trolejbusov nevidím takúto možnosť reálne. Tieto systémy sú jednak pomalé, takže by sami osebe znamenali predĺženie času cestovania (prosím terajšími extrémnymi zápchami na Patrónke neargumentovať - nebudú tam donekonečna) - nehovoriac už o čase prestupu a čakania na spoj MHD -, jednak nespoľahlivé (výpadky, meškania), takže pri ceste von z mesta by cestujúci musel ísť s rezervou 15-20 min., aby mal slušnú pravdepodobnosť, že spoj SAD mu nezdrhne. Pri takomto zhoršení kvality cestovania by veľkú časť cestujúcich od SAD neprevzal DPB, ale IGK. Tým by si dosiahol väčšie zápchy, viac exhalátov, väčší tlak na parkovacie miesta a pod., čiže presne opak toho, čo by si chcel.