Reakcia na: Kami #61071:
Ako vidím tak si ďalší z tých, ktorí uvažujú smerom postavte a my to použijeme. BID je otázkou blízkej budúcnosti, podstatnejšia je spoločná tarifa. To že jedno s druhým súvisí je jasné.
Dopravcovia vedia byť na takejto forme dopravy ziskoví. Stačí naplniť autobus a ide sa. A SAD stratová nie je ! Len sa tak často tvári.
O tom, či je úsek okraj Nivy stratový alebo nie sa dá diskutovať, ale nemyslím, že sa k niečomu dostaneme a že by to bolo pre záležitosť podstatné. Postatné je, kto ten úsek bude voziť - musí to byť MHD !
A je jedno, kde cestujúci vystupuje alebo nastupuje teraz, pretože aj tak využíva MHD. Podstatné bude odsledovať správanie týchto klientov v nových podmienkach - posilňovať, rušiť, pridávať, uberať. Ale nevidím v tom zásadný problém.
Sommelier
lepšie je možno opýtať sa centrum čoho sú nivy ?
Ja som tu písal o zvýhodňovaní jednej jedinej lokality ! A to je správne ? Dobrou dostupnosťou pracovnej sily. A to je, akoby to nazvali v Simpsons - kumunismus Lízo.
Takže keď si niekto mydlí rúčky alebo čokolvek iné, že na nivy je to za 25,- + v zdravom tele zdravý duch, tak to je socializmus na druhú.
A keďže tá skupinlka, a s prehladom si ju dovolím označiť za nižšiu 2O % - tí ktorí cestujú až na Nivy a z nív už idú pešo rozne dlhé časy - známi spomenutí rekordmani - Namestie Slobody ☠ - tak títo sú pre bratislavkú dopravu vhodní prevýchovy !!!
A druhá skupinka a označím ich menej ako 10 % - To sú tí, ktorí potrebujú len na Nivy, lebo robia hore v kaviarni či vo VUB a tí to budú mať odvšadial o 5 minút dlhšie. Chudinkovia. Už teraz je mi ich luto a budem spisovat peticiu, aby im na Nivy zachovali aspon jeden priamy spoj.