Reakcia na: Andy #61061:
celá táto budúca prax, ktorú treba zrealizovat čím skôr je založená len a len na jednom:prevziať prímestského cestujúceho a tým tvoriť lepšie podmienky...
Je tu ten predpoklad, že časom sa na Nivy s prestupom dostaneš rýchlejšie ako keby si v tom autobuse zostal.
Snahou systému je aj vytvoriť v prípade BA takých 5 ľahko dostupných miest - virtuálne a prakticky tie výkony na Nivách prerozdeliť. Čím sa podporí výstavba v okolí a pozdľž týchto prestupných centier.
A v tom spočíva centralizácia na Nivách - lokalita v ktorej sú kancelárie brainwashingových spoločností ako doma - práve kôli geniálnej dostupnosti pracovnej sily, ktorá sa tým stáva lacnejšou.
Andy
Červené tabule sa používajú na dojazdoch.
Čo sa týka tých expresných liniek, tak to odlišovanie podľa mňa nemá moc zmysel, lebo niektoré linky sú viac expresné než iné, aké by bolo kritérium, či už je linka dostatočne expresná alebo nie? Niektorá linka vynecháva jednu zastávku na trase, niektorá dve, niektorá každú druhú, a niektorá prechádza pol mesta bez zastavenia.. Kedysi sa to dalo určiť podľa toho, že či premáva len v špičke. Lenže teraz už aj niektoré linky, čo boli expresné, premávajú aj mimo špičky, takže nevidím žiaden zmysel odlišovať expresné linky. K ničomu by to neviedlo.