Reakcia na: Kami #61071:
Ako vidím tak si ďalší z tých, ktorí uvažujú smerom postavte a my to použijeme. BID je otázkou blízkej budúcnosti, podstatnejšia je spoločná tarifa. To že jedno s druhým súvisí je jasné.
Dopravcovia vedia byť na takejto forme dopravy ziskoví. Stačí naplniť autobus a ide sa. A SAD stratová nie je ! Len sa tak často tvári.
O tom, či je úsek okraj Nivy stratový alebo nie sa dá diskutovať, ale nemyslím, že sa k niečomu dostaneme a že by to bolo pre záležitosť podstatné. Postatné je, kto ten úsek bude voziť - musí to byť MHD !
A je jedno, kde cestujúci vystupuje alebo nastupuje teraz, pretože aj tak využíva MHD. Podstatné bude odsledovať správanie týchto klientov v nových podmienkach - posilňovať, rušiť, pridávať, uberať. Ale nevidím v tom zásadný problém.
Sommelier
2007 - konečná Cintorín Ružinov
v tom istom roku - Nemmóžem dostat centrum pohodlnejšié ?
- nákup pár nízkopodlažných trolo vozov, za korunky, ktoré tento rok SAD DS nedostal.
Rok 2008 - Nemmóžem dostať do felvídek rýchlejšié ?
Tak v prvom rade sa na zyšok trasy dorobia BUS pruhy
V druhom rade sa začne uvažovať nad novou trasou...
Rok 2011 - minister dopravy klepe po základnom kameni trate plynárenská - slovnaft (prievozská) - Dolné hony, - Rovinka, Dunajská Lužná, ...
Igén.