Reakcia na: Emo #56048:
To nie je napad ale potreba a samozrejmost.
A co sa tyka ospinovanie Ba. tak len si prejdi prispevky na metrowebe.
a nech tu nebalamuti ze niekedy bude stavat tunel
poznam priamo par ludi v rakuskom siemense tam to fakt niekedy vyzera dost divoko 
to su overene veci, ze je to len vecou projektu, komplexnejsie veci sa riesili ako toto 

mna tu nikto nenasiera, ja sa tu ohromne bavim 
Martin Fundárek
Ak to dokážeš navrhnúť bez prekríženia tunelov, tak máš všetky predpoklady na objavenie ďalšej alternatívy euklidovskej geometrie:-). Železnica bude totiž musieť začať klesať hneď za petržalským zhlavím, aby sa stihla zavŕtať pod dunajské dno. A električkový tunel by nevyhnutne musel ísť popod ňu.
Re #55847 aquila: Čo kolabuje na Kamennom námestí? Leda tak IGK popri zastávke vďaka priechodu pre chodcov pri jej čele. Inak som si tam žiaden kolaps nevšimol.
Re #55911 aquila: Mesto sa nevzdalo výstavby NDS. Len tým NDS má byť električka.
Re #55940 81-71: "Vacsia prepravna hodinova kapacita, rychlejsia preprava, nizsia koliznost/co je sposobene vyssim stupnom segregacie oproti elektricke/vacsia miera mestotvornosti, vacsi potencial co sa rozvoja mesta tyka co suvisi aj s tym, ze ma lepsiu prepravnu kapacitu, atraktivnejsi sposob cestovania /tiez sa dajme tomu v Prahe nevyberiem krizom mestom pomalou elektrickou ale rychlim metrom/"
Kristove rany, kto hovorí o POMALEJ električke? V Prahe je základom NDS metro a tam, kde je metro, je električka len doplnkovou dopravou. Segregovaná električka s modernými vozidlami nemá oproti metru vyššiu kolíznosť, nižšiu mestotvornosť či rýchlosť atď. Nemôžeš porovnávať metro a K2.
Re #55944 aquila: "dokoncenie do roku 2015, mozno 2017" Hmm, pekná perspektíva - autobusy ešte 9-12 rokov.