Reakcia na: AAA #55945:
Je ratam s celym systemom, aj v Prahe sa stavali tunely pre 3-vozove supravy? Nie! Rataj s celym systemom, a este raz opakujem, ak by mali podobny nazor aj iní, možno by ani metro v Prahe dnes nestalo, tiez sa zacinalo iba s kratkym usekom. A to uz neviem co by si napisal v pripade vystavby druhej trasy, ze naco zase taky kratky usek? Metro sa vzdy stavalo po kuskoch. Kukni si, ako sa stavalo pražske metro, doslova po kuskoch! V momente otvarania danych usekov mozno nemalo podaktore etapy zmysel, ale zmysel dostali po dokonceni alebo aspon po ciastocnom dobudovani systemu. Ale toto asi podaktori nechapu. ? V Prahe sa podaktore useky stavali vyslovene po pra staniciach, takze asi tak.
aquila
ale ked uz mame byt realiti, tak vieme ze absolutna preferencia kvoli IAD nie je mozna. a preto aspon v centre je nutne zacat, kde je to najkritickejsie, preto povazujem tento projekt nedostatocny a je to moc velky skok z metra na obycajnu elektricku. mesto malo aspon ked nic ine pozadovat ist sice po moste ale poriesti aspon uplny zaciatok mesta ako je napriklad vo viedni myslim linky 18, wiener lokalbahnen, kde je to pod zemou.
ohladne elektriciek suhlasim, mesto nema na to kupit 44 vozov typu ULF
Re #55937 galiyosha: ohladne fedarlneho zhromazdenia by si clovek musel tie podklady bohuzial uz nechat
ohladne projektu filialka, ked si tak mimo a nemas prehlad je tvoj problem. tunak mas nieco z europskej komisie, je to projekt cislo 10. financovanie z EU je 85-90% projektu. cena projektu je zatial uvazovana na 14 miliard. EU doda zrejme 12 miliard vratane DPH. predpoklada sa zaradenie do obdobia 2007-2015, dokoncenie do roku 2015, mozno 2017 (zavisi od mesta ZSR projekty maju). jedna sa VRT trat az do 300 kmh a dobehanie vlakov typu ICE, TGV do bratislavy petrzalky.
http://www.eu.int/comm/ten/transport/revision/hlg/2003-06-30-memo_en.pdf
takze toto som ti s lahkostou vyvratil, daj