Reakcia na: AAA #55938:
vo viedni ti mozem povedat, ze intervaly pod 2 minuty neklesaju. standardne je to 3 minuty 
a na 2-3 minutove _pravidelne_ intervaly sa nedostanes v bratislave centre, bez vlacikovho efektu, preto hovorim, ze je efektnejsie urobit kusok vacsie
ohladne ULF, dlha ma kapacitu 220 ludi a 4ludi/m2. kratka 24 metrov, dlha 35 metrov.
inak boli zavadzane od roku 1997, teda za 8 rokov ich ma vieden "len" 150
cena za kus asi 2,5 miliona euro, to len na upresnenie faktov 
co sa tyka intervalov vo viedni som ich znaly si dovolim tvrdit ako ktokolvek na tomto fore

U2 je dost divne robena, v centre aj vsak zrusili zastavku a beha extremne pomaly
navyse nad zemou behaju linky 1 & 2 elektriciek
AAA
2.odstavec: Lenže Kamenné nám. bude ďaľšia etapa? A vyžadovalo by to ďaľšie provizórne úpravy.
3. Čo sa týka Kamenného nám. Z Nám. SNP má byť pešia zóna. Takže jediný kolízny smer zostane: Špitálska - Štúrová.
Ale predsa, čo je U6? V podstate rýchlodrážna električka.
čo sa týka tých intervalov: v prvom rade tá kapacita 20000 osôb/hod. je dosť vysoko nadhodnotená.
Trasa C, v CSP uvedené v intervale 1-2 min. http://www.dpp.cz/idos/ZJRRes.aspx?ttInd=1&date=6.1.2006&line=47918|1&from=1914|1&to=818|1&mask=-1&tt=pid
A špičkový interval 4 min. je možno v najmenej vyťaženom úseku celej siete. Konkrétne v stanici Zličín.
Vo Viedni špičkový interval 3-4 min. Takže, čo sa týka kapacít a intervalov, si problematiky neznalý. ALebo si si bral príklad z intervalu viedenskej U2, ktorá, ale nie štandardná svojim trasovaním?
A dlhé ULF má kapacit 313, pri 7 osobách/meter štvorcový, takže vyššiu ako 2*T3.
A to čo tu hovoríš o výhodnosti dlhých súprav v dlhých intervaloch ? ? ? . Predsa moderný prístup je robiť linky s krátkymi intervalmi.