Reakcia na: aquila #55929:
Hmm. Keď si taký brutálne múdry, šikovný a všetko o nás vieš (aj naše názory a mená) a dokonca si múdrejší ako všetci my dokopy, tak načo tu vlasne píšeš? ? Lebo ak to všetko vieš, tak potom vieš aj že takto môžeš písať donekonečna tie tvoje "argumenty" ale nás nepresvedčíš. Daj mi sem výpočet prepravnej kapacity ťažkého 5-vozňového vlaku metra, vypočítaj k tomu interval, zohľladni a daj zoznam autobusových linek ktoré by si zrušil. To by pre začiatok malo stačiť. Akákoľvek diskusia s tebou nebude, pokaľ nepredložíš to, o čo som ťa požiadal. Ďakujem. ? Ak si odborník na dopravu, tak si vieš tieto veci jednoducho zistiť a vypočítať (výpočet prosím uviesť v príspevku). Prajem ti pekný večer. ?
igorko, poznam takych neokrochancov ako ty, ale obycajne maju aspon tolko chochmesu, ze nepluvu. ale vidim, ze tebe je problem sa zdvihnut z toho primitivneho chovania
AAA
Čo sa týka Šafka, tam to môže riešiť reorganizácia dopravy. Napr. semafor bude púšťať v špičke vždy jednu súpravu v každom smere v rovnakom čase. Zrušenie odbočenie Štúrová - Dostojevského rad,.... Hoci uznávam, mimoúrovňový variant by tú križovatku riešil najlepšie.
Čo sa týka Kamenného nám. to sa dá riešiť, zase útlmom IAD a tým pádom, budú mať električky dlhší signál voľno, alebo reorganizáciou električkovej dopravy. (Napr. L 11 a 14 budú práve podľa návrhu mesta predĺžené do Petržalky.)
Re #55895 aquila: Ja som si za ten možno týždeň, čo tu prebieha táto diskusia všimol od teba tieto ,,argumenty":
1. Petržalská radiála by zdegradovala na obyčajnú.
2. NDS by sa tak skoro v CMO nezapustil pod zem.
3. ŽSR idú stavať VRT pod Petržalkou.
4. Problém Šafárikovho nám.
5. Štát by prispel na metro.
Moje protiargumenty:
1. Odkiaľ vieš, že metro by nezdegradovalo tiež.
2. Odkiaľ vieš, že výstavba metra by na dlhé roky neskončila hneď za mostom.
3. Už ti tu bolo povedané, mesto aj tak tunel zacvaká zo svojho.
4. Pozri začiatok celého príspevku.
5. Všetky tieto rozhodnutia sú politické. Teda ak bude mesto vedieť lobovať, vylobuje peniaze aj na električku. No ak lobovať nevie, tak nedostane na metro nič.
A ešte niečo, mesto so 450 000 obyvateľmi podľa akéjkoľvek odbornej knihy metro nepotrebuje.
Re #55921 drink: Vzhľadom na trasovanie žel. tratí v meste pochybujem o význame.