Reakcia na: Udiak #55811:
Brecháš dobre, ale na nesprávny strom. Prečítaj si radšej, čo som napísal, to predsa nebolo o "audite", ale predovšetkým o "štúdii" električky do Petržalky, ktorá priznajme má problematické miesta, tak neviem prečo tento tvoj zbytočný útok. Had a bad day?
K auditu, veľmi všeobecne - s druhou časťou, analýzou linkového vedenia a návrhom riešenia v zásade iba súhlasím (to som tu už v minulosti písal), ale tá prvá časť auditu sa podľa mňa príliš drží pri stene a neanalyzuje dostatočne efektivitu riadenia samotného podniku, celé sa to vezie v duchu "nie sú peniaze, chudáci robia čo môžu". Toto mi vadí, ale môžeš objasniť prečo je to tak, či je 400 administratívnych pracovníkov adekvátny počet atď. Možno táto časť auditu nebola verejná? Možno som naozaj čakal audit na úrovni due diligence.
Odborník som, vo svojej oblasti, o to nemaj obavy, nejaká pečiatočka by sa tiež našla, aj keď v našej branži to je trochu menej formálne. Tu sa však vyjadrujem z pozície občana mesta, ktorý sa o dopravu v meste, vrátane MHD dlhodobo zaujíma.
Ale ide mi najmä o tú petržalskú štúdiu, ak si spoluautorom, môžeš tu možno dovysvetliť, kde nastal problém s počtom vozidiel potrebných pre petržalskú električku a ako to teda bolo myslené.
mea culpa, ale mal si tam preklepy 
S499.1023
Re #55781 81-71: Čo, čo konkrétne sa začalo stavať? Ak sa po 2 či 3 rokoch výstavby projekt definitívne zastavil, musia po ňom za tie 2 či 3 roky výstavby byť viditeľnejšie stopy, než pár prieskumných vrtov pod Dunajom. Ešte pár rokov takýchto otvorených klamstiev na verejných fórach a budúca generácia si bude myslieť, že zlá električkárska lobby nechala v Bratislave zasypať štyri hotové trasy metra a zošrotovať dovezené vlaky pripravené na prevádzku, prípadne ich zrekonštruovať na K2S.
Re #55785 aquila: Jasné, rozvoj mesta sa nekončí a bude pokračovať práve smerom k štátnej hranci, ktorú nezadržiteľne prekročí... Ja nemám nič proti diskusii s inteligentným metrofilom typu yale či Sommelier, ale takíto metrofilovia akurát myšlienku metra zosmiešňujú, ba dovolím si tvrdiť, že tak, ako najväčším nepriateľom železnice je ortodoxná modrá guma, najväčším nepriateľom metra je nekritický metrofiul, oháňajúci sa imaginárnymi peniazmi z EÚ. Čo si myslíte, že v EÚ sa tie peniaze tlačia?
Re #55786 81-71: Z ktorých smerov by končila SADka v Petržalke? Ty si schopný aj vlastný mozoček používať alebo len omieľať príklady, ako je to inde? Na Černom moste končia linky zo severovýchodných a východných smerov od Prahy. Vzhľadom k tomu, že Petržalka končí na štátnej hranici, mohli by na terminále končiť linky z Rajky, Hegyeshalom, Mosonmagyaróváru, Kittsee a Mostu nad Litavou. Alebo by si nechal linky od Žitného Ostrova či od Záhoria prejsť cez pol mesta, aby si ich ukončil na terminále Petržalka-Juh II., aby si si naplnil svoje túžby? Čo sa týka "kapacitného problému" z Dúbravky, prines na DPB peniaze, kapacitný problém sa hravo vyrieši.
Re #55789 untrop: Trojminútová 95 nestačí, možno by teda stačila dvojminútová? Dvojminútový interval kĺbových autobusov zodpovedá štvorminútovému intervalu súprav 2*T3, čo nie je nič extrémne a nedosiahnuteľné, štvorminútový interval moderných, štyridsaťmetrových električiek teda prinesie výrazné zvýšenie komfortu i kapacity.
Re #55792 SZKV: No, já si myslím, že bys měl ze své hyperkritičnosti vůči Prase polevit, protože působíš směšně. Nikdo tady neobskakuje svaté metro a ostatní doprava neupadá. Chyby jsou všude ale je potřeba nemít zatemněný mozek.