Beus: A čo takto jedoduché riešenie že 10 minútový lístok by stál u vodiča nie 14,- ale 16,- 30min. nie 16,- ale 18,- a tak ďalej. Zľavnené by boli o korunu drahšie u vodiča. Zisk z každého predaného CL by sa delil tak, že pri 10 min. lístku by si vodič nehal prirážku čiže 2,-Sk a 14,-Sk by odovzdal DPB. Tým by sa odbúralo zneužívanie takéhoto predaja u cestujúcich a vodiči by hádam nefrfľali, lebo čím viac predaných CL tým viac zárobku pre nich. Možno by ich to inšpirovalo aj k učenie cudzích jazykov, aby aj cudzincovi mohli CL predať 
A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.

A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.
Neviem akým konkrétnym vozidlom si na R-dráhe cestoval, zrejme si mal len smolu na nejakého pomalšieho vodiča. Vibrácie vytvárané zvýšenou rýchlosťou ešte neznamenajú, že by sa vozidlo malo rozpadnúť. Minulý mesiac som sa viezol s KT8 z vývojovej série (r.v. 1986) a vodič to vytiahol na 80 km/h. Tiež som nemal pocit, že by sme šli rýchlo, naokolo je šíre pole a rýchlosť nie je "vidieť". Iné by to bolo v blízkosti nejakej zástavby.
Sarko
No a potom nech mi chalani tvrdia, aké sú bratislavské električky rýchle... Asi som pochopil správne, ak vodič ostro vyberá zákrutu, že keď nemôže ísť po rovine viac ako 50 km/h, tak si to rovnakou rýchlosťou vyberie aj v zákrute. Proste len viac škody ako úžitku. Čo sa týka chronometráži a rýchlostí, v tomto sú si BA a KE podobné. V KE je obmedzenie max. rýchlosti tiež na 50 km/h (na rýchlodráhe 60 km/h), akurát limit prekročenia je +2 km/h. Za každý ďalší km nad limit pri kontrole karty sa strháva 50,- Sk z prémií. Na rýchlodráhe sa toleruje viac, vodiči jazdia priemerne 70-75 km/h.
V prípade náskokov Ťa fakt obdivujem. Ešte som nevidel vodiča, ktorý by pri posledných spojoch nešiel s náskokom. Pritom v KE si niektorí trúfajú na 3-4 min. náskoky aj v špičke.
Ak dobieham na spoj a vodič ma nepočká, viem to pochopiť, je to moja chyba. Ale ak vodič zavrie dvere, čaká na "voľno" a neotvorí ani po naznačení, že chceš nastúpiť, tak to považujem za vrchol drzosti, zvlášť, ak má ešte aj náskok. Našťastie takých je málo a väčšinou sú to ľudia, ktorí chcú dať najavo svoju nadradenosť (z titulu, že napr. doma ich žena drží pod papučou...