Beus: A čo takto jedoduché riešenie že 10 minútový lístok by stál u vodiča nie 14,- ale 16,- 30min. nie 16,- ale 18,- a tak ďalej. Zľavnené by boli o korunu drahšie u vodiča. Zisk z každého predaného CL by sa delil tak, že pri 10 min. lístku by si vodič nehal prirážku čiže 2,-Sk a 14,-Sk by odovzdal DPB. Tým by sa odbúralo zneužívanie takéhoto predaja u cestujúcich a vodiči by hádam nefrfľali, lebo čím viac predaných CL tým viac zárobku pre nich. Možno by ich to inšpirovalo aj k učenie cudzích jazykov, aby aj cudzincovi mohli CL predať 
A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.

A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.
Andy
- Ako bude mozne pridavat viac vozidiel, ked sa 100 kupi a 100 vyradi? Najma ak sa vyradi 100 18-metrovych a kupi 100 15-metrovych, ktore tak ospevuju.
- Uniformy? Na kazdy den novu, ze? To by DPB skrachoval
- Cudzie jazyky? Mozno by na zaciatok stacilo, keby sa naucili siet liniek MHD... Lebo ked sa cestujuci na nieco pyta, tak vodic nevie poriadne, ani kam ide linka, ktoru prave obsluhuje.