Andy: No ja neviem. Hovorili o pár rokov. To bude možno už trať do Petržalky a bude viac vozov k dispozícii. A ešte jeden spôsob by bol. Že vodiči by nemali svoje vozy. Napr. na linku by bolo 13 vodičov ale vozov iba desať. keď prídeš v špičke na konečnú L93 tak tam stojí niekoľko vozov. No to by vodiči museli mať kvalitné zázemie na všetkých konečných. Tým by sa ušetrilo veľa vozov a mohli by sa posilniť na niektoré linky. Možno sa to bude diať aj skracovaním prestávok.
Uniformy ja nemám rád. Pripomínajú mi doby minulé keď človek nerozoznal železničiara, zamestnanca DPMB, požiarnika a predtým aj policajta. Všetci v modrom. Nechutné tvary odevov,... Ja som za to aby vodič mal predpísané tmavé nohavice, košeľu či sveter bielej až béžovej či modrej farby. Obuv takú v akej sa mu dobre šoféruje. Veď tie aj tak skoro nie je vidno. Musel by byť oholený, ostrihaný, umytý. Veď keď prídeš robiť do nejakej firmy, tak od teba žiadajú slušné oblečenie, ale peniaze na neho ti nedajú. Slušné oblečenie väčšinou znamená oblek.
Čistenie vozov bude robiť externá firma, mám pocit, že aj robí, a preto DPB by stačilo pár metiel na konečených.
Tie cudzie jazyky
to bola asi nejaká imidžovka. Myslím, že by stačilo keby mal vodič pri sebe zopár fráz napísaných na papiery a prospekt o MHD v nejakých piatich jazykoch. An.j, N.j, Fr.j, Tal.j, Rus.j.
Uniformy ja nemám rád. Pripomínajú mi doby minulé keď človek nerozoznal železničiara, zamestnanca DPMB, požiarnika a predtým aj policajta. Všetci v modrom. Nechutné tvary odevov,... Ja som za to aby vodič mal predpísané tmavé nohavice, košeľu či sveter bielej až béžovej či modrej farby. Obuv takú v akej sa mu dobre šoféruje. Veď tie aj tak skoro nie je vidno. Musel by byť oholený, ostrihaný, umytý. Veď keď prídeš robiť do nejakej firmy, tak od teba žiadajú slušné oblečenie, ale peniaze na neho ti nedajú. Slušné oblečenie väčšinou znamená oblek.
Čistenie vozov bude robiť externá firma, mám pocit, že aj robí, a preto DPB by stačilo pár metiel na konečených.
Tie cudzie jazyky

Sarko
No a potom nech mi chalani tvrdia, aké sú bratislavské električky rýchle... Asi som pochopil správne, ak vodič ostro vyberá zákrutu, že keď nemôže ísť po rovine viac ako 50 km/h, tak si to rovnakou rýchlosťou vyberie aj v zákrute. Proste len viac škody ako úžitku. Čo sa týka chronometráži a rýchlostí, v tomto sú si BA a KE podobné. V KE je obmedzenie max. rýchlosti tiež na 50 km/h (na rýchlodráhe 60 km/h), akurát limit prekročenia je +2 km/h. Za každý ďalší km nad limit pri kontrole karty sa strháva 50,- Sk z prémií. Na rýchlodráhe sa toleruje viac, vodiči jazdia priemerne 70-75 km/h.
V prípade náskokov Ťa fakt obdivujem. Ešte som nevidel vodiča, ktorý by pri posledných spojoch nešiel s náskokom. Pritom v KE si niektorí trúfajú na 3-4 min. náskoky aj v špičke.
Ak dobieham na spoj a vodič ma nepočká, viem to pochopiť, je to moja chyba. Ale ak vodič zavrie dvere, čaká na "voľno" a neotvorí ani po naznačení, že chceš nastúpiť, tak to považujem za vrchol drzosti, zvlášť, ak má ešte aj náskok. Našťastie takých je málo a väčšinou sú to ľudia, ktorí chcú dať najavo svoju nadradenosť (z titulu, že napr. doma ich žena drží pod papučou...