Andy: No v katalógu je napísané: "Vozidlá označené šedou farbou a šikmým písmom sú vyradené. " Z toho som si vivodil, že tie, ktoré sú označené červenou sú evidované ako vozy DPB. Takže som dedukoval zle? Lebo potom by mohlo byť iné označovanie. Napríklad zelenou existujúce vozy no nie vo vlastníctve DPB. Nech je vidieť, ktoré vozy DPB ešte vlastní, ktoré už nevlastní ale existujú a ktoré neexistujú. Možno to nie je dobrý nápad, čo ja viem. Ale pri mojom občasnom bádaní by mi to pomohlo, lebo by som nemusel otvárať všetky busy a hneď by som vedel koľko busov ešte z daného typu máme.
Re #24833 galiyosha: O.K. tak si rozumieme
Re #24833 galiyosha: O.K. tak si rozumieme

J
Re #24786 , #24789 a tie ostatné si: nemáš ty niečo spoločné s dopravcom keď hlaáš argumenty ako sa to nedá?
Re #24812 Tomas: Jedna minuta naozaj neznamená nič. No keď si to dáš do súvisu s tým, že ak voz príde načas tak je spokojný cestujúci, ktorý ak príde načas na zastávku nastúpi a nečaká ďalších Xminút. V dnešnom svete mobilných a internetových technológii, keď si cestujúci na svojom mobile, PC (A BA má asi 85% penetráciu) môže na wape/webe pozrieť presný odchod linky a tak sa preňho MHDčka môže stať takmer rovnako pohodlná ako IAD. Pretože ak príde na parkovisko auto tam je, ak ho nekradnú. Ak si ľudia zvyknú, že keď prídu na zastávku vtedy kedy majú a voz tam bude vtedy kedy má, tak si dovolím povedať, že z velkej časti máme mi dopravný fandovia, ekológovia, enviromentalisti,... vyhraté
Andy: Ja som minule videl vodiča, ktorý na Legionárskej pri príchode do zastávky zazvonil a to preto, že v opačnom smere stála elina. Zachránil tým nervy jednej pani, ktorá sa práve rozhodla ísť bez pozretia spoza eliny.
Re #24777 galiyosha: Ale toto, nie je obviňovanie DPB. Ako DPB môže zabezpečiť správne chovanie vodičov? Ani reštrikcie často nepomôžu. DPB sa darí striedať vodičov 1:1 teda nejaký oddíde a ďalšieho príjmu. Keby táto práca bola oveľa lepšie platená a stala sa z nej lukratívna tak si DPB môž vyberať. Teraz musia prijať každého kto splní základné podmienky - vodičák a psychická oddolnosť a spôsobilosť. Myslím si, že teraz je veľa dôležitejších problémov a jeden z nich je aby DPB zabezpečilo sociálnym programom, kvalitnými chronometrážami, príjemným pracovným prostredím. A ak splní tieto podmienky DPB by mal začať žiadať od vodičov slušnosť, vystupovanie, vzhľad zovňajšku, záujem na práci, ktorú robí a chcenie robiť ju dobre a načas. To neznamená, že nie je veľa vodičov, ktorí niektoré podmienky spĺňajú už teraz, no je ich málo, ktorí spĺňajú všetky.
Ale napríklad aj vo Viedni som sa stretol s meškaním vozov a to všetkých na Ringu a to 2 minúty v nedeľu. A to že cestovanie v tých ich historičákoch je nepríjemnejšie ako v našich T3kách je fakt. A keby som si mal vybrať ako zdravý človek čo chcem skôr aby mi prišlo, tak si pred ULF vyberem K2S, bo na tých sedačkách v ULFe sa nedá sedieť. Je to tvrdé a nepohodlné.