Dnes som si pri ceste Arrivou všimol zvláštnu vec v súvislosti so zastávkami na znamenie. Jedna pani stlačila pri zadných dverách zelené tlačidlo na otváranie dverí. Vodič na zastávke nezastal a pokračoval. Na ďalšej zastávke som vystupoval ja, ale stlačil som tlačidlo stop na susednom madle. Mne vodič zastavil. Nemalo by byť jedno, ktoré tlačidlo stlačíme?
Ešte dodatok: po stlačení zeleného sa nad dverami rozsvietil nápis stop, ale na obrazovke vpredu vozidla nie. To až po stlačení tlačidla stop.
Ešte dodatok: po stlačení zeleného sa nad dverami rozsvietil nápis stop, ale na obrazovke vpredu vozidla nie. To až po stlačení tlačidla stop.
Taký je život.
) tak by si mohli aj vyberat (a nejednalo by sa len o "pretahovanie" vodicov od inych dopravcov ale aj o kopu inych ludi ktori proste inde na taku sumu nemaju sanci dosiahnut.... a ano, cast z nich by asi ponejakom case a zarobeni urciteho obnosu sla zas inam, ale dostatocne prestrelena suma by zas lakala aj dalsich novych... (len by zas potom mozno zas lidl tazsie hladal predavacov a mozno by musel postupovat podobne; co by ale uplne na skodu z pohladu pracujucich ludi (vyssie prijmy=vyssia spotreba) a ani statu (vyssia spotreba=vyssie suma vybrata na daniach) nebolo)
Cancer
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.