Reakcia na: 810zssk #243520:
Súhlasím.Len máme misku váh:
1. objednávateľ
2. dopravca
Obaja tlačia na cenu, jeden na čo najnižšiu, druhý na čo najvyššiu.
Objednávateľ musí šetriť a aj keby nemusel šetriť, tak nemá zdroje.
Dopravca si buď odkrojí z vlastného zisku a dá to cestujúcim (kvalitnejšie vozidlo, kvalitnejšie služby, kvalitnejší personál) alebo si zachová určitú hranicu minimálneho zisku a poskytne menej kvalitnú službu.
Cancer
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.