"nepožadujú v prvom rade kvalitu, ale nízku cenu"
Presne tak.
Môžeme spraviť anketu v uliciach.
a) nižšia kvalita/0,70 €
b) Dubajská kvalita/3,-€
Aký by bol výsledok ankety (pritom v odpovedi b) vylúčiť solventnú kategóriu respondentov, ktorí majú zdroje, ale verejnou dopravou nikdy jazdiť nebudú)?
Presne tak.
Môžeme spraviť anketu v uliciach.
a) nižšia kvalita/0,70 €
b) Dubajská kvalita/3,-€
Aký by bol výsledok ankety (pritom v odpovedi b) vylúčiť solventnú kategóriu respondentov, ktorí majú zdroje, ale verejnou dopravou nikdy jazdiť nebudú)?
Cancer
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.