neviem, čím to je, ale my doma máme s vodičmi Arrivy pomerne dobré skúsenosti až na občasné zabudnutie na zastávky, naposledy nezastavenie na Cíferi, Kaplnskej smer TT v marci alebo apríli(cez zastávku prefrčal). Samozrejme, úroveň miloty je rôzna, ale výslovné vynadanie ani kričanie som ešte od žiadneho nezažil, a to ani voči inému cestujúcemu. Možno je to aj tým, že sa snažím byť trpezlivý, pozdraviť prvý, prvý si uznať chybu, keď zabudnem povedať nejakú informáciu k lístku(napr. na kartu, študentský apod.). Možno mi ešte trochu vadí, že mne, čo zjavne mám viac ako 20, niektorí vodiči tykajú. Pritom žiadneho Arriváka osobne nepoznám. Ja viem, niekedy je tam značný vekový rozdiel, ale v Tescu sme učení vykať každému zákazníkovi, kto vyzerá na viac, ako 15 rokov bez ohľadu na náš vek, teda samozrejme, pokiaľ sa s daným človekom nepoznáme osobne.
Cancer
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.