UPDATE OD RÁNA:.
Podal som sťažnosť na IDS BK, BID, ARRIVA MobSol a zatiaľ mi prišla len automatická odpoveď z Arrivy a správa od IDS BK, ktorá sa mi veľmi ospravedlňuje za konanie vodiča, dala mi za pravdu, že apelujú na vodičov, že NÁSTUP VŠETKÝMI DVERAMI V SMERE K AUTOBUSOVEJ STANICI JE MOŽNÝ a vodiči sú na to PRAVIDELNE UPOZORŇOVANÍ. Rovnako považujú správanie vodiča za nevhodné a ide asi o osobné zlyhanie, ale budú apelovať na vyjadrenie Arrivy, aby zaujali stanovisko k veci a urobili šetrenie, keďže aj samotný IDS BK zaujíma, čo to má znamenať.
Podal som sťažnosť na IDS BK, BID, ARRIVA MobSol a zatiaľ mi prišla len automatická odpoveď z Arrivy a správa od IDS BK, ktorá sa mi veľmi ospravedlňuje za konanie vodiča, dala mi za pravdu, že apelujú na vodičov, že NÁSTUP VŠETKÝMI DVERAMI V SMERE K AUTOBUSOVEJ STANICI JE MOŽNÝ a vodiči sú na to PRAVIDELNE UPOZORŇOVANÍ. Rovnako považujú správanie vodiča za nevhodné a ide asi o osobné zlyhanie, ale budú apelovať na vyjadrenie Arrivy, aby zaujali stanovisko k veci a urobili šetrenie, keďže aj samotný IDS BK zaujíma, čo to má znamenať.

810zssk
2./3. V štandardoch sú aj isté kritériá na správanie vodiča. Iste, to že sa nedostatočne usmieva sa pokutovať nedá, ani to asi nie je žiadúce, ale napr. vulgarizmy či nedodržanie predpísaného spôsobu odbavenia áno.