Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pressburger #233654:
Viem, ze bola. Len aku logiku ma subeh 96/98 od Baumaxu do Ovsista? Mozno by 96 bola lepsia ako vymetak Prievozskej a cez Apollo.
Ved povodne bola planovana 96 cez Sustekovu a 68 cez Bosakovu, len niekto za 15 rokov nedokaze vybudovat tu odbocku z mosta na Bosakovu.
Reply on: TomJ #233662:
Po príchode vlakov väčšina ide prvým busom, čo príde. V mojom prípade 196 o 6:25, a veru väčšina nastúpi tam. Takisto medzi 7:15 a 7:35 vidím, že 196 je full zo stanice, takže nie, väčšina nečaká na 50.
Reply on: TomJ #233662:
Tak ja osobne si myslim, ze najvacsi problem L50 je ten, ze jazdi taku trasu, kde by sa regulerne uzivila elektrickova trat.
Reply on: Technopol #233647:
Pardon, neviem prečo som vychádzal z toho, že ráno je už teraz na oboch interval 20 min, preto som si myslel, že zmena intervalu 196 z 20 na 10 min by bola posilnenie o 100 %.

Je to trošku problematické práve kvôli tým business centrám pri Avione by sa 96 nemala moc osekávať. Už 15 min interval je v rannej špičke neatraktívny. Navyše, koľko ľudí reálne ide na 196? Vypisujeme tu všeličo, ale možno by bolo zbytočné posilňovať 196, ak väčšina ľudí čaká na linku 50.
Reply on: TeBeCe #233652:
Beladič Miloš
Bytom Karloveská 26
0903221800

By som čakal, že v Bytomi sa bude skôr vŕzganie Konstalov sťažovať.
Reply on: david1 #233655:
Áno, na L96 je potrebný ráno 15 min. int. smer Letisko. Oproti Avionu je množstvo business centier kam dochádza ráno do práce množstvo ľudí.
Zachádzka L96 ráno na ŽST NM by nemusela byť riešená cez Bojnickú a Vajnorskú ale jednoduchým odbočením pri KAMO doprava, následne obslúžiť zastávku ŽST NM a späť po Tomášikovej napojiť sa na svoju trasu. Tak ako to navrhol TomJ v #233646.
Reply on: Mhr1 #233639:
Aj TIOP Ružinov by pomohol
Reply on: Viko #233650:
Ale v mojom návrhu ide 96 v rannej špičke z 15 na 20 min, preto je menej poradí. Aj tak v tom čase je Avion zatvorený, takže Letisko-Max. Hella nepredpokladám ako nezvládnuteľný dopyt v tomto čase. Vyrovnávačky vychádzajú 25 min na kolo, rozloženie je už vecou potreby.
Reply on: pressburger #233654:
Najsilnejší ide smer Ružinov v trase L50.
Kopec personálu k nemocnici.
Smer CMO vybaví dosť aj Predmestie a teraz presmerovaná L4.
Reply on: pressburger #233654:
Dav sa delí na pomer 40 (električka smer Trnavské mýto) : 60 (autobusy smer Ružinovská).

Stanica je vyťažená od 6:20 (prvé vyťažené vlaky S55+S65) do 7:50 (posledné vyťažené vlaky S65+S70)
Reply on: fanatikmhd #233651:
Vajnorská stojí už pred križovatkou s Odborárskou. Každý deň ináč no tendencia je vzrastajúca bežne po križovatku s Magnetovou.
Z Odborárskej sa tlačí silný prúd od Rače a obrátka smer von z mesta je až na ďalšom prejazde čo tiež spomaluje plynulosť.
L58 už boli dvakrát posunuté odchody lebo decká nestíhali nástup do školy na Odborárskej.

Najviac sa mi pozdáva zavedenie zachádzok L96 od letiska cez žst Nové Mesto ak je teda potrebné skoro ráno držať int. 15 min.na letisko.
Ideal by bolo posilniť aj L50 na problémovú hodinu.
Reply on: kecho #233653:
L96 v Ovsišti bol pokus už v roku 2011, kedy to vydržalo od augusta do začiatku septembra...
Tam by sa zišla posilová linka (na spôsob L131) v rannej špičke po príchodoch vlakov tým najvyťaženejším smerom (neviem teda či je to smer Trnavské mýto alebo smer Ružinovská/Tomášikova)
Reply on: fanatikmhd #233651:
To by sa ti na Bosakovej podakovali za zrusenie zastavky 🙂 Ked ako jeden bonus by mali chodit 10 minut pesi a ako extra bonus by mali podchod k Euba.
To ju uz mozes rovno ukoncit na Muchovom ako 95...
https://bratislavskykraj.sk/wp-content/uploads/2020/02/peticia-elektrickova-trat.pdf

"Nové kol'ajnice holi na začiatku prevádzky zhrdzavené, čo mohlo sposobovať počiatočné škrípanie,najma v oblúku s malým polomerom (nad Jurigovým námestím)."

V prvych tyzdnoch to aspon v obluku Tilgnerova neskripalo, ale teraz uz skripe vsetko co ide okolo a cim dalej tym viac. A kvoli velkemu polomeru sme ani mazadlo nedostali.

Reply on: JamaVOku #233643:
Čo máš s kolónou na Vajnorskej? Kolóna je len smerom CMO, odbočenie k ŽST býva na max 2 zelené....
Áno, 07:30 tade chodím prakticky denne....

Tá 96 čo by obslúžila Vajnorskú a nazad po Bojnickej nie je na zahodenie nápad. Tým padom by aj zanikla linka 196, nakoľko by bola v 100% trase krytá.
Druhá otázka znie, keď chce dakto posilniť 196, je nutné aby jazdila až na Prokofievovu? Keď ňou náhodne jazdím ráno v protismere špičky do Petržalky, tak býva vždy od Prístavného mosta docela prázdna. Resp nič také hrôzostrašné. Nemohla by ísť k EUBA a ukončiť sa na Ovsišti?
Reply on: Technopol #233647:
Tie dve poradia "navyše" na 96-ke nebudú len tak z rozmaru, vychádzajú aj v tvojom modeli pauzy a vyrovnávky zápch?
Reply on: fanatikmhd #233637:
Ja osobne prichádzam o 6:22 S65-kou, no a tento vlak z mesiaca na mesiac vezie viac a viac ľudí (aj keď polovica pokračuje do Petržalky), a tesne pred nami má príchod S55, ktorý teda tiež je slušne obsadený. Našťastie S70 má príchod pred nami o 6:13, takže oni už odchádzajú predošlou 50-kou. My zas máme šťastie, že 196 a 50 prichádzajú naraz, takže je to rozdelené, ale tiež by sme sa nevopchali do jedného autobusu.

No a potom S65 o 6:55 priváža študentov, a ten už má plné aj uličky (4x Bmeer), tam už je problém u MHD, a pritom je to len jeden vlak.
Reply on: TomJ #233645:
Akých 100% ? Dnes máš 96/196 8 odchodov za hodinu 4+4. Po novom 9 odchodov za hodinu 3+6.

Dnes je na 96 7.poradí pri 20 min intervale mi to vychádza na 5 poradí.
Dnes je na 196 5. poradí, pri 10min intervale to vychádza na 7 poradí.

Takže rovnaký počet ako dnes.

Odchod 96/1 6:05 Prokofievova +35 jazda + 10vyrovnavačka odchod 6:50 Letisko + 39j + 10v odchod 7:45 Prokofievova

6:05/1 6:25/2 6:45/3 7:05/4 7:25/5 7:45/1

Odchod 196/1 odchod 6:00 Prokofievova +26 jazda + 9 vyrovnavačka odchod 6:35 ŽSNM + 26j + 9v odchod 7:10 Prokofievova

6:00/1 6:10/2 6:20/3 6:30/4 6:40/5 6:50/6 7:00/7 7:10/1
Reply on: JamaVOku #233643:
Tak by teda šla normálne po Rožňavskej (tam kolóna nie je?) a pri jazde do Petržalky by spravila zachádzku na Nové Mesto. To by bolo cca 5 min navyše. Síce by sa predĺžila jazda ľuďom z Trnávky, no zároveň by si im nezrušil priamy spoj (pri prestupe na Trnavskej by totiž stratili asi tiež 5 minút) a zároveň by sa ako tak vyriešilo to Nové Mesto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.