Reply on: Mhr1 #243477:
Ono to nie je o zdravení. Je to o tom, že vodiči si medzi sebou pestujú obraz, že sú kasta (mal som v rodine železničiarov a to bolo podobné ale "de luxe", rušňovodič bol vlastne odborník na všetko). Prečo sa obsluha v McDonnald's non-stop usmieva, zaželá Ti pekný deň a splní Ti každú požiadavku? Zarába hádam viac? Ťažko. Prečo ti predavačka v DM zabalí nákup do tašky a usmeje sa na teba? Zarába viac? No určite. A čo lekárnik, ktorý s tebou konzultuje ochorenie a poradí ti liek? Ok, ten zarába viac, ale v podstate je to otitulovaný predavač liekov vo vzťahu k náročnosti štúdia. A teraz si na týchto pozíciach predstavme vodičov VOD. - Dobrý deň p. Vodič, akú máte dnešnú ponuku menu sendvičov?
- Nevieš čítať do p....!?
- Dám si chicken burger menu.
- Nemáme!
- Tak potom McNuggets menu.
- Nemáme!
- Tak, čo mi viete ponúknuť?
- Nešpekuluj a j..ni si dva chesseburgery.
- Ok, a máte aj zmrzlinu?
- Ty k... (zaženie sa naberačkou a keď netrafí, hodí po mne registračnú pokladnicu).
All1111
,,Na území Bratislavy je vždy možné, a veľmi odporúčané, využívať v smere do centra regionálnu autobusovú dopravu rovnakým spôsobom ako tú mestskú – teda v smere do centra je vždy možné nastúpiť ktorýmikoľvek dverami a na ktorejkoľvek zastávke.
Vodiči našej spoločnosti jednoznačne majú pokyn otvárania všetkých dverí v Bratislave- smer AS. Nedá sa úplne vylúčiť, že dôjde k individuálnemu zlyhaniu jednotlivca. Môžeme Vás však ubezpečiť, že v komunikácii s vodičmi, sú upozorňovaní, a naše vlastné pozorovanie nás uisťujú v tom, že drvivá väčšina vodičov pravidlá dodržuje,,