UPDATE OD RÁNA:.
Podal som sťažnosť na IDS BK, BID, ARRIVA MobSol a zatiaľ mi prišla len automatická odpoveď z Arrivy a správa od IDS BK, ktorá sa mi veľmi ospravedlňuje za konanie vodiča, dala mi za pravdu, že apelujú na vodičov, že NÁSTUP VŠETKÝMI DVERAMI V SMERE K AUTOBUSOVEJ STANICI JE MOŽNÝ a vodiči sú na to PRAVIDELNE UPOZORŇOVANÍ. Rovnako považujú správanie vodiča za nevhodné a ide asi o osobné zlyhanie, ale budú apelovať na vyjadrenie Arrivy, aby zaujali stanovisko k veci a urobili šetrenie, keďže aj samotný IDS BK zaujíma, čo to má znamenať.
Podal som sťažnosť na IDS BK, BID, ARRIVA MobSol a zatiaľ mi prišla len automatická odpoveď z Arrivy a správa od IDS BK, ktorá sa mi veľmi ospravedlňuje za konanie vodiča, dala mi za pravdu, že apelujú na vodičov, že NÁSTUP VŠETKÝMI DVERAMI V SMERE K AUTOBUSOVEJ STANICI JE MOŽNÝ a vodiči sú na to PRAVIDELNE UPOZORŇOVANÍ. Rovnako považujú správanie vodiča za nevhodné a ide asi o osobné zlyhanie, ale budú apelovať na vyjadrenie Arrivy, aby zaujali stanovisko k veci a urobili šetrenie, keďže aj samotný IDS BK zaujíma, čo to má znamenať.

integrácia
Lenže u Arrivy je toto proste systém, kde ryba smrdí od hlavy. Ja od novembra doslova žasnem, že tu stále operuje firma (a zahraničná!), ktorá má vedenie, prístup k zamestnancom a k zákazníkom ako z divokých 90tych. Sor ich tu prirovnal k mafiánskym taxikárom spred hlavnej stanice, no presne! Arogantnému bohorovnému Ivanovi už len ružové sako a biele ponožky chýbajú ako kápovi tých taxikárov.
Ja mám dokonca pocit, že si vedenie tejto pofidérnej firmy vyberá šoférov na svoj obraz. Nie je normálne, aby sme nastupovali do busu vynervovaní, aký pošuk bude zase sedieť za volantom. Ono chrapúnska firemná kultúra je chytľavá a u Arrivy to bola vždy bieda, teraz sa však prekonáva. Ja obdivujem každého slušného šoféra, ktorý tam dokáže vydržať, mne to pripadá ako scifi a žiaľ bez svetla na konci tunela, keďže u Drobu sa im prepečie všetko.