Budú sa vymieňať všetky označníky za nový typ? Či ako minule, len tie obľúbené?
Mohla by sa spraviť aspoň žobrácka verzia, pre tie zvyšné - by sa aplikovali nové prvky na pôvodné označníky. Kde to ide, tak aj natrieť označník novým náterom.
Pod mostom SNP by prospelo označenie nastupíšť nového typu. Keďže to súčasné je málo výrazné a iba z jednej strany.
Mohla by sa spraviť aspoň žobrácka verzia, pre tie zvyšné - by sa aplikovali nové prvky na pôvodné označníky. Kde to ide, tak aj natrieť označník novým náterom.
Pod mostom SNP by prospelo označenie nastupíšť nového typu. Keďže to súčasné je málo výrazné a iba z jednej strany.
(Obávam sa, že aktuálne nastavenie sa jednoducho mentálne dedí z čias, keď sa na výluky pozvážali zájazdové Karosy z jednotlivých stredísk ŽSR, ktoré toho inak veľa nenajazdili. Ako kapacitná výpomoc sa "rovnaký tovar" zazmluvňoval u súkromníkov, a po dožití busov ŽSR sa to jednoducho celé prelialo na súkromné plecia bez nejakého hlbšieho uvažovania. A dnes, keď tak správca ako aj dopravca trpia na obrovské podfinancovanie, sotva sa nájde vôľa budovať vlastnú flotilu alebo brať dopravcu za 2,15, ak to niekto odjazdí síce horšie, ale za 1,45.)
810zssk
Samozrejme rozumiem aj tvojmu pohľadu optikou toho ako NAD u ZSSK vyzerá dnes. Ale stále sa mi úzke dvere a úzka ulička zdajú byť lepšie ako nutnosť za jazdy stáť.
V ideálnom svete by ZSSK, alebo nejaký jej partner mal flotilu kĺbových LE autobusov na účely výluk na tratiach s vysokým dopytom (či už je to hradenie regiovlakov okolo BA, alebo rýchlikov na južnom ťahu).